_buzz_ Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Hei hei. Lager en liten tråd om bilen her. Har ikke somlet meg til og ta noen bra bilder av bilen enda, så dere får nøye dere med de bildene som fins (ikke nyvasket eller polert..) Hadde bestemt meg for at jeg skulle ha 3,2l pga. girkassen og 6. gir. Bilen er tatt ut 11.12.1997 Har per dags dato gått 153.000 km. Hatt 3 eiere før meg. Fullstemplet servicebok. Elektriske speil, takluke, alle vindu og stolene er elektriske! Hel og fin innvendig og utvendig, bortsett fra en liten ripe på høyre bakskjerm, og et lite hull helt nede i ryggen på pasasjerstolen! Det sitter vassere kammer, som jeg har noen "merkelige" papirer på, fra tyskland. Skal se om jeg får scannet inn de, så dere kan "tolke" de for meg! Sitter også effektanlegg, så den låter gøtt! Bilen går godt, og det "eksploderer" etter 5000rpm.. Noen bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Ellers så var dekkene som satt på helt utslitte (les 1 mm mønsterdybde, så på turen hjem (ca 500 km) så kom baken i nesten hver rundkjøring/kryss/ved pådrag i 2. og 3.gir, så første jeg gjorde med bilen var nye dekk. Kunne tenke meg andre felger også, men det får bli til neste vår! Tenker da på noe a`la disse: Ellers må jeg ha nye bremser rundtom, da de er slitte de som sitter der! Litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Vil ha slisset og hullborret skiver, og lurer på kombinasjon av Black Diamond og Ferodo klosser. En kombinasjon jeg har vert veldig fornøyd med! Det er jo litt dyrere skiver/klosser, Noen som har ide til noe som er billigere, men funker like bra? (ebc er uaktuelt) Etter "tips" fra DrS, har jeg sjekket litt på bromsmannen.se, og der har jeg komplett sett for ca 4600.- Kanskje ikke så dumt, når BD og Ferodo koster 3-4k mer??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 enig om at den fortjener å bli vist frem fet tralle... går og sikler på slik om dagen jeg også... Hadde bare pengene vært der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Gralla med flott bil. tenker den er morsom å kjøre ja. Ellers så var dekkene som satt på helt utslitte (les 1 mm mønsterdybde, så på turen hjem (ca 500 km) så kom baken i nesten hver rundkjøring/kryss/ved pådrag i 2. og 3.gir, så første jeg gjorde med bilen var nye dekk.Kunne tenke meg andre felger også, men det får bli til neste vår! Tenker da på noe a`la disse: Ellers må jeg ha nye bremser rundtom, da de er slitte de som sitter der! Litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Vil ha slisset og hullborret skiver, og lurer på kombinasjon av Black Diamond og Ferodo klosser. En kombinasjon jeg har vert veldig fornøyd med! Det er jo litt dyrere skiver/klosser, Noen som har ide til noe som er billigere, men funker like bra? (ebc er uaktuelt) Etter "tips" fra DrS, har jeg sjekket litt på bromsmannen.se, og der har jeg komplett sett for ca 4600.- Kanskje ikke så dumt, når BD og Ferodo koster 3-4k mer??? Slike felger du har lagt eksempel på der har Frode_H på forumet her til salgs. De sto på hans e36 compact han nettopp har solgt. http://www.superstreet.no/forum/viewtopic.php?t=4636 Send en PM til ham å sjekk du. De felgene er RÅ! Edit: Så nå at de felgene er 16"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Rå bil! Bare få på original bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Rå bil! Bare få på original bakfanger hehe..venten på den komentaren.. er det noe rieger plastik som henger der nå? noen som vet? liker den, men på en annen måte, så er orginalt fint også..vi får se kunne tenke meg en leppe framme, noe a`la denne: Blir det bra tror dere? Eller blir det best om man har en Infinity spoiler, og så den leppen under igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 siden det er en M3 så synes jeg du skal få tilbake den orginale bak fangern og lyktene. ellers pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Tøff bil, grattis Swedish plates? Vedr leppene må du ta den øverste. Den fra Infinity passer kun infinity fangeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 carlhaakon; tenker du på fremlyktene? for det er vel orginale baklamper på den? Ellingsen B.: hehe, første som koblet her.. Jess, det er svensk bil, bor jo ikke i sverige for ingenting Har ikke bilder av noen med den leppen montert da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 ja fram lyktene. tror baklyktene er orginale ja, de er vertfall de som er penest på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Fin bil, misunner deg de svenske M3-prisene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Samme farge som min jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 technoviolet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Ja, er fint med svenske M3-priser, men "såppan" koster desverre det samme her borte, og lønnen står ikke i stil til den norske litt en gang! Så om man ser på hva man tjener her borte, og prisene, så er det nok like dyrt og kjøpe/eie M3 her, som i norge, på norsk lønn... (ok, litt billigere da..) Ellers så sitter ok anlegg i bilen.. Orginalt Harman Kardon høytalere, en alpine spiller, en 4-kanals DLS forsterker på høytalerene, og en 12" sub på en 2-kanals DLS forsterker (ikke koblet til enda) Se om jeg får tatt bilder en dag.. Ellers så er jeg ikke helt sikker på hva fargen heter. har det ute i bilen, men gidder ikke gå ut nå.. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 gt leppen syns eg passer fint legger med et bilde av min M3 med gt-leppen (rieger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå