Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

43hk hørtes ganske mye ut, nesten som en turbomotor :wink:

Men uansett, du må rive opp DMEn og bytte en chip i hjernen. liten flatskrutrekker som du bruker til og lirke den opp fra begge sider så den er mest mulig vannrett. samme gjelder når du skal dytte den inn :wink:

Skrevet

Den skal nok monteres i ECU som alle andre chipper. Men over 40 HK på en suge motor. Det tror jeg rett og slett ikke noe på.

Aldri at man kan oppnå slike økninger på en sugemotor, såfremst den ikke er plombert i ecu fra fabrikk.

Skrevet

virka som et seriøst firma,

jeg tenkte d var piss siden det står sånt "ebay" hester som du får fra chipene der, men så så jeg at det var bare på den motoren du får så mange hest.. andre motorene er liksom ikke noe skryde tall som står:S

Skrevet

Vet ikke om 535,men M-motorene er "nedtrimmet" i USA.

Kanskje det har noe med saken å gjøre??

Lureste du gjør,er vel å sende en mail med boxnr. ditt.

Skrevet

hmm :S hvordan finne løsningen på dette ?:P jeg kan ikke engelsk:S men ang nedtrimmet m5 så så jeg på chipene fra m5 osv de har ikke så stor effekt økning engang :S

Skrevet

Jeg har eksakt denne chippen liggende her rett ved siden av meg som skal inn i 535'en min.

Før den blir satt i skal bilen målest på tralla, og en gang til når den er installert.

Dette bare for å se hva den lille dingsen utgjør, og om turner har noelunde rett med talla sine:)

Husker www.bmwe34.net hadde en diy på å installere chip. Men ser nå at siden er oppgradert og under oppdatering, for det er jo kun èn brøkdel av diy som er der man har mulighet for å komme inn på.

O

Skrevet
Jeg har eksakt denne chippen liggende her rett ved siden av meg som skal inn i 535'en min.

Før den blir satt i skal bilen målest på tralla, og en gang til når den er installert.

Dette bare for å se hva den lille dingsen utgjør, og om turner har noelunde rett med talla sine:)

Husker www.bmwe34.net hadde en diy på å installere chip. Men ser nå at siden er oppgradert og under oppdatering, for det er jo kun èn brøkdel av diy som er der man har mulighet for å komme inn på.

O

hej hej =) når har du tenkt å gjøre dette ?:P ser du er fra rogaland du og :=)

Skrevet

Dette vil skje èn eller to mandager når Bakke har slik "åpen kveld". Spesifik dato har jeg ikke planlagt enda da dette ikke er akkurat så prioritert i disse sommerdagene:) har jo hatt chippen i hendene siden mai, så burde vel få gang på sakene snart :roll:

Btw gilje, jeg handla en frontfanger av deg for en stund tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...