Rayen Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hei.. Har en E39 523 og ene abs sensoren er gåen på venstre side foran.. Kor for eg kjøpt en slik sensor til en okei pris i Bergens område? Og kordan skifter eg denne? Kan noen Beskrive kor den ligger?.. Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Her ligger den å den er grei å skifte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Her ligger den å den er grei å skifte.. Tusen takk du;)..Gikk fort.. Kor for eg kjøpt en slik? og ka ligger di på i pris?? mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 www.gsbildeler.no sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 GS har disse, de koster ca en 1000 lapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Dette skal vere en lett jobb ja.. skiftet på høgresida bak på min e46 for en mnd siden ca.. gikk greit, var trangt og fint;) eneste var at den gamle sensoren satt som et reint helvete i hullet sitt, så den knakk i forsøket på å dra den ut med makt.. men det var bare og bore ut og fjerne driten:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Enig med Lars de knekker lett når du tar de ut, for de sitter fast, så når du setter inn den nye kan du smørre den med et eller annet så den går litt lettere inn, så slipper du å knekke den nye også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå