turbo4x4 Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Er det noen fra harstad eller omegn som kan te med en bil litt sørover i landet? Vurder å kjøpe en omega til arbeidsbil, den befinner seg i harstad. Jeg bor ca midt i landet, nermere bestemt på grensen mellom nordland og nord trøndelag(bindal). Hvis noen er villig til å kjøre bilen ett stykke sørover blir jeg meget takknemmelig... Dekker selvfølgelig alle utgifter, men har ikke råd til å betale så mye til sjåfør. Da reiser jeg heller og henter bilen selv... Mvh Fredrik.
Spiritus Sancti Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Da tror jeg du burde reise og hente den selv. Jeg hadde iallefall ikke gidde og kjørt halve landet (vet jeg tok i nå) rundt gratis for en jeg ikke kjenner:)
turbo4x4 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 var no viss det var noen som skulle søråver jeg tenkte på...
Der Barockengel Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Jeg hadde iallefall ikke gidde og kjørt halve landet (vet jeg tok i nå) rundt gratis for en jeg ikke kjenner:) Det er vel nettopp dette med å kunne få reise gratis som kan lokke noen til å slå til på dette tilbudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå