Kai-P. Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Senker 60/40, passer sedan og coupé med 4-sylindret motor. TÜV-papirer medfølger, selges kr 500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Mye brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Jeg personlig har kjørt 300 meter med dem, hvor langt de har gått fra før vet jeg ikke da personen som jeg kjøpte fjærene av kjøpte sin bil med disse allerede montert, han solgte de i forbindelse med bytte til coilovers. Fjærene virker helt fine, alle nummer synes godt og nødvendige papirer følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 5, 2008 Share Skrevet August 5, 2008 Hmm. hvorfor ikke mer enn 300 meter? Senker de 60/40 eller? Vet av erfaring at Apex fjærer senker gjerne mer enn opplyst. Har du bilde av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 5, 2008 Forfatter Share Skrevet August 5, 2008 Jeg ble ikke fornøyd, ble akkurat ikke lavt nok(etter min smak), er 60/40-fjærer. Skal se om ikke jeg kan få knipset et par bilder, blir bare mobilbilder da, har ikke ordemtlig kamera, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå