Reset Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Hei, har ett problem både på e34 og e30 min! e30: vindus viskerne går ikke opp og ned når jeg trykker ned spaken, jeg må holde den nede om dem skal gå, og på trinn 1 og 2, så går dem fint helt til dem er neesten på topp, så bynner dem og hakke! jeg har bytta Relè. 0 forskjell. e34: spylervæsken funker ikke alltid, å av og til fungerer bare det raskeste trinnet! ikke dem to andre trinnene. Kan noen vær så snill hjelpe meg ? har 2 bmw, og begge har so og sei samme problemene håper på svar:D
camaroen Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Fant du ut kva som var feil?? har tilsvarende problem på min e30....
Reset Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 nei, har ikke funnet ut noe desverre.
E36Cab1 Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hei, har ett problem både på e34 og e30 min!e30: vindus viskerne går ikke opp og ned når jeg trykker ned spaken, jeg må holde den nede om dem skal gå, og på trinn 1 og 2, så går dem fint helt til dem er neesten på topp, så bynner dem og hakke! jeg har bytta Relè. 0 forskjell. e34: spylervæsken funker ikke alltid, å av og til fungerer bare det raskeste trinnet! ikke dem to andre trinnene. Kan noen vær så snill hjelpe meg ? har 2 bmw, og begge har so og sei samme problemene håper på svar:D Kan være defekter i viskermotor,overføringer,betjeningshendel i bilen,spylermotor,dårlig kontakt etc.. E30'n: Mål spenning på kontakten til viskermotor(motor tilkoblet kontakten) og betjen denne i de ulike trinna. Sjekk også spenning når viskerene "hakker".Jobb deg bakover i kretsen viss spenningsmangel/fall. Hakker motoren også med viskerene stående rett ut? Viss ja,prøv når du kobler av viskeroverføringen. Hakker den på full hastighet under samme forutsetningene? (Da brukes en tredje børste plassert nærmere jordingsbørsten på kommutatoren) E34'n: Mål spenning ved pumpa her også,og jobb deg bakover i kretsen viss ingen spenning. Da har du litt å sysle med...
Hoem Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Går vindusspylerkretsen igjennom GM/RM på e34? Noen som vet?
e34driver Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 hva som var problemet på e34 en? sliter med de samme:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå