_anders Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Skrevet Juli 31, 2009 clutchen er nå helt ferdig. Med en gang motoren begynner å ta i slurer det. Men har kommet sterkere saker nå, så det blir vel. Driver å polerer og shiner bilen nå, før Gatebilfestivalen her i surnadal: http://nordmoregatebilklubb.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=1201
tonykart Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Kommer du til streetcars treffet på Frøya neste helg?
_anders Skrevet August 7, 2009 Forfatter Skrevet August 7, 2009 Skal ikke til Frøya nei. Travelt opptatt med å skru ordentlig racerbil. Film fra gatebilfestivalen i Surnadal: http://www.youtube.com/watch?v=leUJEdbIhqM
m20b25turbo Skrevet August 7, 2009 Skrevet August 7, 2009 surnadalen gutta sparer ikke på kruttet, det skal være snikkers og twist
_anders Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Bilen har stått siden gatebilfestivalen med gåen clutch. Men fikk idag ånden over meg (og tid) til å gjøre litt. Tok ned girkassa og clutchn. Skal montere 3-plata QuarterMaster clutch. Har også kjøpt meg e34 540 diff. Den er det 2,91 utveksling på, og da kan jeg i fremtiden satse på ZF fra m3/tds. Blir med denne komboen ganske likt turtall på f.eks 100 som det er nå med 3,64 og overgir. Så plana for vinteren: ZF, skuddsikker bakaksling med stordiff og sviktstålsakslinger fra ppf, skal prøve å få mellomakselen jeg har nå til å vare et treff til, så blir det ny. Jeg og Jørgen har en plan som innebærer div dreiing og 3" rustfrirør som bør tåle en go del Vet ikke om det blir så jeg gjør så mye mer store inngrep, da vi skal bygge opp Carbon-supraen (Tevo-supraen), som er ribbet naken nå igjen. Dette blir et meget arti prosjekt for oss, da vi får vise hva vi er gode for. For neste sesong skal denne bilen virkelig brukes sier eieren, og vi takker ikke nei til det
_anders Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Gaar vırkelıg tregt med denne bilen maa jeg sı. Ingen som gjor noe? Selv har jeg vaert ı Tyrkıa sıden 1.sept. Snıker meg ınnpaa en og annen ınternet-cafe, og prover aa forstaa meg paa tyrkıske tastaur og wındows paa tyrkısk. Faar telefoner fraa Jorgen som har provd bılen sın med 6-trınns osv, saa maa sı det klor noe j... ı fıngra for aa komme hjem aa faa satt ıhop bılen!!
_anders Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 tja, bilen står parkert i garasje for tiden. Driver å oppgraderer verkstedet og har ikke tid til bilen ennå. Men håper på å bli ferdig i løpet av jula, for i en kasse jeg ser oppi med jevne mellomrom ligger en BorgWarner372 turbo, sviktstålsaksler og ny tilton clutch som passer på 6-trinns kassa jeg har kjøpt meg Satser på ny benking ganske kjapt etter jul. prøve å passere 700whk
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Fy faen for en bil! Sinnsykt og det her går! Synes det så ut som det holdt med 636 whp, bra tall det der, bra at alt holder også! Hadde holdt bilen der, så det ikke overstiger, og tar kvelden på alt som heter motor og drivverk.. Sinnsyk bil du har !
E30_Dale Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 700whp, begynner å funke da . Men ser du skal opgradere med mer skuddsikre deler, rått!
_anders Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Ja, skal oppgradere hele drivlinjen nå, Getrag s420g med 35mm inng aksel, JAAS mellomaksel av 3" mellomaksel rør fra gkn drivlinje, kjempe diff fra 540 2,91 utv, store knuter og sviktsålsakslinger. Så hvor det gir seg neste vet jeg ikke
Gjest Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Var på bremsing igjen da. Ble 732hk og 890nm på hjula med 2 bar og racefuel!!Norges sterkeste m30? ca 8 mil på slafsete snø veier skremmer ikke oss Go vinter bil Spente fotogene karer på tur Klar til kamp Fornøyde karer på tur hjem med nymappet bil med for mye hk
Torek Skrevet Januar 30, 2010 Skrevet Januar 30, 2010 Haha. Dette er så rått at jeg må grine!! Imponerende! Misunnelig..skulle sååå ønske jeg klarte og skru bil/motor også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå