_anders Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 plugg69 freesh bruksvogn.. Smile er på jakt etter en slik til dama=) Joda, gobil det der Har vært inne på tanken på salg, men er vel best å bare ha den tenker jeg leif harald Får du plass til front fangeren nå? Jeg har samme IC og fikk ikke fronten på Confused Håper det, eller at det går med modifikasjoner som ikke vises mulle Hvor mye kostet de k-sport bremsene? morsomt projekt Razz Kjøpte de på GS, så står pris der, Husker ikke helt
plugg69 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 plugg69 freesh bruksvogn.. Smile er på jakt etter en slik til dama=) Joda, gobil det der Har vært inne på tanken på salg, men er vel best å bare ha den tenker jeg hmmm.. koster for en slik en da?;p
_anders Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Varierer vel mye etter utstyr, men jeg vet ikke. oppimot 100 kanskje, mulig over om den er bra utstyrt o sv. correct me if i'm wrong
plugg69 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 hmm.. ja vi er iallfall gira på en slik om noen skal selge=) hadde vært fresht å hatt e30, e36 touring og e46 touring begge i m sport=)
_anders Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Joda, på tide med en update igjen. Har begynt å lage innsug nå da. Har vært mye tenking her p.g.a plassen. Div småtteri i veien. Men har nå kommet fram til en design jeg får plass til, og forhåpentligvis fungerer. Det jeg bruker for å punkte sammen er elektroder for aluminium. Så punktene er ikke pene, men det skal TIG-sveises, så håper det blir bedre da Den spede begynnelse: Resultatet blir noe sånt: 80mm (innvendig) spjeld Trykkrør på innsugssiden: Skal sikkert kjøre nærmere 1,8bar trykk så satser på "MacGyver-teip" for max hold Sveiser på reduksjon på spjeldet. Har og montert gul lyktefilm på mine svarte DE-lykter. Fornøyd med look'en. Blir samtidig felger med gull-senter
_anders Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Joda, på tide med en liten oppdatering igjen da. Halvbur fra pedersens racing er ankommet. Ble også bestilt koblinger for å lage buret skrudd. Radiator element er bestilt, skal prøve å lage en som fyller ut plassen maks. Har og sveiset ferdig innsuget. Eller nesten, mangler dysehullene ennå. Må dreie litt osv. Termostathuset må tilpasses litt
SteffenM2 Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Tøft prosjekt! Noen spesiell grunn til at du har satt på en slik redusksjon på trykkrøret?
_anders Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Er vel den enkle grunn at trykkrøra er 3" og spjeldet 3,5", så jeg måtte ha reduksjonen en plass, og siden jeg da bare har 3" slange gjorde jeg det slik
_anders Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Lenge mellom updates'n her nå. Har jo gjort en del da. Kjøpte meg radiator element fra radiatorservice. Sveiset på tankene selv, så jeg fikk utnytta plassen maksimalt. Har også monter k-sport understell, og bremseskivene. Har ikke felger så jeg fikk plass til calipterne. Men det skal bli Har bestemt meg for felger, og bilder kommer så fort de er i hus. Har også begynt å sette sammen motoren som skal i. Skal ta noen bilder av div så snart jeg kommer på og ta med meg kamera.
_anders Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Da har endelig felgene kommet i hus. Har hatt disse før jeg da, så kjøpte de tilbake igjen, men med bedre dekk, pluss 2 gateslicks Felgene er BBS LeMans 8,5 og 9,5x18" et 32. Men det er 5-112 boltsirkel da. Så løsningen blir nok å sveise igjen hullene på framnavene, for så å borre opp igjen i 5-112 sirkel, bak blir det e30 M3 nav, som jeg borrer 5-112 mellom original hulla på 5-120. Så da kan jeg bruke BMW 5-bolt, og Audi, Mercedes og div Ford hjul til drifting og lek. Regner med det blir kjøpt 2 gateslicks til, i litt lavere profil for å ha fram, så bruker jeg disse bak, når det blir rundetidskjøring Og ja, bilen skal bli lavere!
Runar-CSi Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Perfekte felger til E30! Ser meget lovende ut....
Torek Skrevet November 22, 2008 Skrevet November 22, 2008 Fuuuck! Det der ble bra! Her må det følges med.
_anders Skrevet November 22, 2008 Forfatter Skrevet November 22, 2008 På tide med litt oppdateringer da. Har nå tatt ut dummy-motor og begynt å ordne motorrom med tanke på lakk. Har montert mesteparten av buret, mangler skråstagene som skal gå framover ennå. Dette er bare punktet ennå da. skal ut med det og helsveise og lakkere det i bilens farge. Har og laget meg eksoskanal ut gjennom sideskjørtet. Dette gjorde jeg ved å kappe et hull i kanalen og felle inn en halv 4" rørbit som 3,5" eksosen skal gå gjennom. For ikke å komme i konflikt med sidepanelene måtte jeg ta røra så langt ned at det ble en halvmåne utskåret i kanalen bare. Sveise inn rør med 3mm gods for å få litt stivhet. Må da selvklart legge igjen utsparingen i hekkskjørtet og Feste til Electromotive coiler: Utsparing i rammevange for grenrør: Sveisa inn en "bulk" for å få litt mere plass rundt turbo: Utsparing i kanal: Med sideskjørt: Buret:
turbo4x4 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Hvor mye skal du ha for å lage et slikt innsug?
speedtouch Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 det prosjektet der hadde du ikke trengt og ødlegge en så fin bil på.....(men du er flink og dette blir gromt det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå