Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Prøvekjørte denne sinsyke bilen i kveld.! Går mildt sakt bra ja :twisted:

Tror det var snakk om å filme litt i morgen :)

Skrevet

Heh, sitter på hytta og griller jeg, får tlf fra en som er ute og tester bilen min :wink: fint med testsjåfør som kan bringe litt golyd gjennom tlf'en til fjellet :)

Skrevet

jaja, artigheta varte ikke så lenge, 535 kassa kapitulerte idag. Får den ikke i 3. og 4. gir, og rakler en god del, både ved giring og kjøring :wink:

Skrevet

Er vell sånn som skjer, men den kunne vell gjerne ha holdt litt lenger..

Kjøpe "ny" 260/265 eller oppgradere?

Tremec TKO-600, kr 21 900,-

Max moment Nm 814

Får man en slik til å passe på bmw?

Skrevet

Budsjettet mitt tilsier nok en 265 kasse for denne gang ja.

Tremec har jeg ikke så lyst på. Er ment for v8 de, så er noen tilfeller av at de har havarert p.g.a mye turtall. Har jeg hørt ja. Frister mer med en Supra MkIV 6-trinns da ja

Skrevet

Dra åt skogen for en grom E30!! :shock: Det var et hinsides bra effektuttak.

At jeg kunne misse denne tråden før nå er for meg et under. :stupid:

Du er virkelig en dyktig custom konstruktør! Imponert.

Hva slags innpress får du foran med hylse og E36 nav? Jeg driver å vurderer samme felgbredde på min E30 med E30 M3 coilover understell, men er usikker på om det går, selv med valsing. Tar framfelgene i hjulbua ved lock? Noen mener man må kutte i inner hjulbua, for å få styreutslag.

Skrevet

navet bygger 1-2mm lenger ut det. Skraper litt her og der med meg nå, men har ikke valset nok, og har dessuten for høy dekkprofil.

3,8 6-trinns kasser vokser ikke på juletrær de heller da, men finner man en er det absolutt et meget bra alternativ. Er vel samme kasse som M3 3,2 6-trinns kassa tror jeg? De er vel enklere og finne kanskje? men da må det sveises om litt

Skrevet

265 kan du bare glemme iallefal...

Spør Vidar Strand om girkasse.. mener da bestemt han kjørte tremec på sin 8000rpm motor på banen..

Skrevet

Kjørte med 265 i fjor sommer jeg uten noe problem. Den tremecen vs har mener jeg bestemt att er med dogboks innmat. Problemet er att synkringene ikke tåler turtallet over lengere tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...