Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

okei, fikk ikke sett gjennom alle sidene :P

Er imponert over hva dere i JAAS gjør å liker resultatene dere får =)

Hvordan motor står det i den nå?

å har du/dere noen finere E30 som er til salgs ?

Skrevet

takk for det. :)

M30 blokk, M102 topp me endel spesial som står i.

Har ikke annet enn bilene vi prosjekterer på da, og de er egentlig ikke til salgs. Men er prisen riktig er vel det meste til salgs :wink:

• 1 month later...
Skrevet

Her er det veeldig lenge siden det har vært noe updates må jeg si. Ingen som gjør noe?? :o Jeg har jo gjort litt da, men glemmer alltid kameraet når jeg holder på. Har tatt ned bakstilling, og skal modifisere denne. Har sveist om girkassen, så denne skal monteres når bakstillingprosjektet er ferdig. Har også modifisert litt på et toppdeksel for å få dobbel veivhusventilasjon, og begynt å lage catchtank til disse.

Men har siden før jul drømt om nye prosjekter igjen. Så denne BMW'en er til salgs nå framover. Skal selfølgelig gjøre den ferdig som planlagt, og blir den ikke solgt så skal den brukes for det den er verdt til noen kjøper den :twisted:

Skrevet

Prisen er jeg veldig usikker på egentlig. Ganske høy prisklasse ja. Er jo en org 325 m-tech II bil og da faktisk. Med mye gromme deler.

Litt bilder:

Baktsillingsprosjekt. Nye foringer fra GS:

IMG_1372.jpg

Nytt toppdeksel med dobbel veivhusventilasjon

IMG_1385.jpg

Getrag S420G omsveiset. Litt forskjell på size'n på m30 og v8'ern

IMG_1384.jpg

Påbegynt catch tank

IMG_1383.jpg

Litt småpyssel i intr. Digital temp måler med 4 kanaler. F.eks eksostemp, oljetemp osv

IMG_1378.jpg

Ny girkule. Var bestilt med 6trinns emblem for å lime på toppen, men var ikke med. Men det regner jeg med ordner seg :)

IMG_1381.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fått gjort litt i påsken. har montert bakstilling med sviktstålakslinger og det hele. Fikk bilen på bukken igjen etter det,og har tvinga oppunder den store 6 trinns kassa. Med custom jaas mellomaksel type grov, er det kun å montere bakdempere igjen før prøvetur :D

Skrevet

det er den samme som står på e39 m5 så den skal tåle en del. men noen garanti er det aldri med slik effekt som dette.

Skrevet

div bilder fra i går! Ble litt mindre gummi her og!

hlay2wua3cgallrz1jvg.jpg

u7hvvnpmbyz7k8qa2j6z.jpg

vm56lw1qhf8nedgmu0nc.jpg

2mj029zz4p0pmnj2lqee.jpg

s5nm36vkexhf6ohbwymk.jpg

wojxcrlql6duq0tlzz91.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...