bcRichard Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 Fin bil du har=) M-Tech 2 er nydelige biler! Hvor mye skal du ha for M20B25 motored??
_anders Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Den motoren er solgt for lenge siden Men vurderer å selge den som står i bilen da, du kan kjøpe den?
bcRichard Skrevet Februar 10, 2010 Skrevet Februar 10, 2010 okei, fikk ikke sett gjennom alle sidene Er imponert over hva dere i JAAS gjør å liker resultatene dere får =) Hvordan motor står det i den nå? å har du/dere noen finere E30 som er til salgs ?
_anders Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Skrevet Februar 11, 2010 takk for det. M30 blokk, M102 topp me endel spesial som står i. Har ikke annet enn bilene vi prosjekterer på da, og de er egentlig ikke til salgs. Men er prisen riktig er vel det meste til salgs
_anders Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Her er det veeldig lenge siden det har vært noe updates må jeg si. Ingen som gjør noe?? Jeg har jo gjort litt da, men glemmer alltid kameraet når jeg holder på. Har tatt ned bakstilling, og skal modifisere denne. Har sveist om girkassen, så denne skal monteres når bakstillingprosjektet er ferdig. Har også modifisert litt på et toppdeksel for å få dobbel veivhusventilasjon, og begynt å lage catchtank til disse. Men har siden før jul drømt om nye prosjekter igjen. Så denne BMW'en er til salgs nå framover. Skal selfølgelig gjøre den ferdig som planlagt, og blir den ikke solgt så skal den brukes for det den er verdt til noen kjøper den
_anders Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Skrevet Mars 15, 2010 Vil ikke skryte på meg så mye før jeg har bilen, så vi får se. Men planene er klare ja. Blir kompromissløst denne gangen.
_anders Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 Prisen er jeg veldig usikker på egentlig. Ganske høy prisklasse ja. Er jo en org 325 m-tech II bil og da faktisk. Med mye gromme deler. Litt bilder: Baktsillingsprosjekt. Nye foringer fra GS: Nytt toppdeksel med dobbel veivhusventilasjon Getrag S420G omsveiset. Litt forskjell på size'n på m30 og v8'ern Påbegynt catch tank Litt småpyssel i intr. Digital temp måler med 4 kanaler. F.eks eksostemp, oljetemp osv Ny girkule. Var bestilt med 6trinns emblem for å lime på toppen, men var ikke med. Men det regner jeg med ordner seg
_anders Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Skrevet Mars 30, 2010 Da er bilen ribbet innvendig, og holder på med den drømmejobben det er å skrape asfaltmatter. kommer bilder etterhvert
_anders Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Har fått gjort litt i påsken. har montert bakstilling med sviktstålakslinger og det hele. Fikk bilen på bukken igjen etter det,og har tvinga oppunder den store 6 trinns kassa. Med custom jaas mellomaksel type grov, er det kun å montere bakdempere igjen før prøvetur
MariusG Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 Hørtes bra ut! Må legga ut bilder av den under nå da. Den kassa som er på no, den skal holde med denne effekten?
Gjest Skrevet April 2, 2010 Skrevet April 2, 2010 det er den samme som står på e39 m5 så den skal tåle en del. men noen garanti er det aldri med slik effekt som dette.
Gjest Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 div bilder fra i går! Ble litt mindre gummi her og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå