M3 Yngve Skrevet April 4, 2010 Skrevet April 4, 2010 Grom denne bilen ass. Så nå skal JAAS pf gutta lage enda noen gromme doninger nå da`? Hva blir det for planer da?
_anders Skrevet April 4, 2010 Forfatter Skrevet April 4, 2010 takk for det. Må selge denne før jeg kan begynne på noe nytt da. Og planene for neste prosjekt har forandra seg mange ganger i senere tiden, så vi får se hva tiden bringer. Men har så smått begynt å samle litt deler da.
MonsterM3 Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Send meg ca pris på PM anders. bilen er fortsatt fult innredet og med skilt ?
_anders Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Ang nye prosjekter, har det seg slik at planene for bilen er de samme, men biltypen har forandra seg mange ganger. Alt for mange biler som kunne vært skøy og bygd kompromisløs racer av Driver på med E30'n for tiden og da. Fant ut at etter første prøveturen hadde vi vridd splinesen på mellomakselen til bristepunktet, så ny løsning måtte konstrueres. Etter en del fram og tilbake kom vi fram i samarbeid med Powertrain Europe til at det blir enlengt aksling. Lager et adapter for å sette på girkassen, så man får en splines-tapp der, og joke fremst på mellomakselen. Venter på akselen fra Powertrain as we speak, og gleder meg til å se resultatet. Fordriver tiden med shining innvendig i bilen. Har skrapt asfaltmatter og lakkert gulvet. Lakkert buret svart, og gjort div annet som skulle vært gjort for lenge siden. Deksel her og der osv. Baneframhjula ble svarte i år. Blir mattsvarte når det tørker. Tror jeg Kjekk temperaturmåler. 4 kanaler, temperaturmåling 0-1200 grader C, programerbar alarm ved den temperaturen du vil. Står på downpipen og måler eksostemp nå. Her er et M50 innsug vi lager til Automote cab'en. Passer M50 i e36 Her er JAAS performance anno 2008 Amazon cosworth og lilla E30, før m3 konverteringen
E30_Dale Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Hvor kjøpte du den eksostemp måleren? Nydelige biler! (E30'n da.)
_anders Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Den var med i en audi s2 jeg hadde. Vet ikke hvor den er kjøpt, har vært planen å undersøkt litt for å kjøpt flere givere, men har bare ikke blitt
Gjest Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 er det ikke egentlig ett fly innstrument da anders?
_anders Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Jo. Søkte litt nå, er flyinstrument ja. Får kjøpt turtellere, trykkmålere, høydemålere, g-kraft målere osv som ser like ut.
oddis Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Hvor kjøpte du den eksostemp måleren?Nydelige biler! (E30'n da.) http://www.mglavionics.co.za/Infinitec/Infinity.html TC-1.
_anders Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Tja, er vel til salgs om noen vil kjøpe den.. Var på Våler i helga med bilen. Var en del småpjusk til å begynne med, blåste av en trykk slange, for varme pluggkabler, en kontakt på ei dyse som fjuska litt. Dette ble ordna fort men litt verre var det når sveisen i diffen gjikk opp. Sveiste på nytt, men det holdt ikke lenge da, p.g.a skadene fra første gangen osv. Løsna biter fra pinjong drev osv. Var med 336mik her på forumet og henta ny diff, men den passa ikke, da den kom fra e28, og de har tydeligvis ikke samme størrelse på lokket som stor e30, og e23 7'er diff. Men det jeg kjørte var veldig gøy, motoren går som f.. og temperaturen er stabil og fin på tross av 25+ i lufta og herjing på bane! Kommer sterkere tilbake!!
///christian Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hei. Det var vel diffen du styra med her? Var gøy å se bilen din live, så meget gjennomført ut
_anders Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Takk for det. Joda, stemmer det, var diffen vi holdt på med der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå