_anders Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Tempmåleren i instrumentet? vanntemp du tenker på? Den virka ikke så vi brukte datamaskin opp i mot sprutet for å få fram tempen
_anders Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Da er ny diff satt i, og bilen lager 2 svarte spor omtrent så langt jeg vil igjen Veldig fornøyd med opsettet 6 trinns kasse og 3,64 utv. Go aks og mere skånsomt for girkasse. Har ikke lyst til å sprenge denne kassa. Men har noen et forslag til hvordan lage hull i panseret på e30 finest mulig?? Flere runde hull? Et stor hull?? Plages litt med at det blir veldig varmt i turbo-området, og med 12v og pluggkabler 2cm unna er det et dårlig triks
Just-turbodiesel Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 kutte hull, kjøpe "ferdig luft inntak som skråner ned mot turboen og tilfører luft.. eller vippe opp panseret i bakkant sånn at det er en liten glippe lufta/varmet får strømmet ut i gjennom.
_anders Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Tanken er å få varmen ut ja. Lufta kommer inn gjennom grillen, men blir stående i ro i motorrommet p.g.a at det er for tett
Melkvik Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Hva med noe sånt: http://www.r3vlimited.com/Images/VISEuroR.jpg eller: http://www.octanemotorsports.com/images ... R-010C.jpg eller slik som jødahl har gjort det: http://88.151.56.170/images_lib/gatebil ... _jodal.jpg Vises ikke så godt på bildet men, er vel 3 hull på rekke og rad oppover, syns ikke det ser så dumt ut jeg
Alecken Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Ville laget noen slike riller som er originalt på E36 panseret
_anders Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Heller litt mot noe slik som jødahl har gjort det ja. Enkelt og greit det Er ikke så ivrig med noe særlig karosseriarbeid, men å lage enkle hull skal jeg klare
E30_Dale Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Ser meget bra ut det han jødahl hadde gjort med panseret.
Gjest Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Jeg lå bak denne bilen i går og den la fra seg gummi så langt jeg kunne se..=)
Stianvi Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 gromt bygg=D sorry OT men hvor fikk du tak i den fuelrailen til AN koblinger?
_anders Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Da er nye Autometer målere bestilt fra Bjørnstad bil. Gleder meg til en ny look foran rattet! Har også fått montert den catch-tanken jeg lagde og det nye toppdekselet med 2 luftinger på Montert i bilen: Litt cleanere det toppdekselet Planlegging av herverk på det fine panseret: Nytt oppdrag for JAAS Performance. Mange har vel sett den før. "Tyttebæra" som Hafsengen bygde. Kamerat av oss som eier den nå. Vi skal lage nytt innsug, grenrør og div annen overhaling Tøff lita rotte! Tok et par bilder av min "daily driver". Påbegynt rat-prosjekt, men har ikke hatt tid til å fullføre. Skal bli bredda stålhjul og mere senk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå