Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er ny diff satt i, og bilen lager 2 svarte spor omtrent så langt jeg vil igjen :D Veldig fornøyd med opsettet 6 trinns kasse og 3,64 utv. Go aks og mere skånsomt for girkasse. Har ikke lyst til å sprenge denne kassa.

Men har noen et forslag til hvordan lage hull i panseret på e30 finest mulig?? Flere runde hull? Et stor hull??

Plages litt med at det blir veldig varmt i turbo-området, og med 12v og pluggkabler 2cm unna er det et dårlig triks

Skrevet

Heller litt mot noe slik som jødahl har gjort det ja. Enkelt og greit det :wink: Er ikke så ivrig med noe særlig karosseriarbeid, men å lage enkle hull skal jeg klare

Skrevet

Det tror jeg jeg skal gjøre med mitt og.

Skrevet

Jeg lå bak denne bilen i går og den la fra seg gummi så langt jeg kunne se..=)

Skrevet

Da er nye Autometer målere bestilt fra Bjørnstad bil. :) Gleder meg til en ny look foran rattet!

Har også fått montert den catch-tanken jeg lagde og det nye toppdekselet med 2 luftinger på

IMG_1499.jpg

Montert i bilen:

IMG_1502.jpg

IMG_1501.jpg

Litt cleanere det toppdekselet

IMG_1506.jpg

Planlegging av herverk på det fine panseret:

IMG_1503.jpg

Nytt oppdrag for JAAS Performance. Mange har vel sett den før. "Tyttebæra" som Hafsengen bygde. Kamerat av oss som eier den nå. Vi skal lage nytt innsug, grenrør og div annen overhaling :) Tøff lita rotte!

IMG_1507.jpg

IMG_1508.jpg

Tok et par bilder av min "daily driver". Påbegynt rat-prosjekt, men har ikke hatt tid til å fullføre. Skal bli bredda stålhjul og mere senk.

IMG_1495.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...