Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var som sagt på Rudskogen med bilen i helgen. Og bilen fungerte helt topp! :D Eneste problemene var at girstanga gikk av, og gasswireren gikk av. Bortsett fra det var det bare gøy. Temperaturer er fine, og motoren maler som en katt. Om noen har bilder av bilen må de gjerne legge de ut her.

Skrevet
girstanga gjikk av :wink:

Godt det var nokke så simpelt da, eg har vert stor fan av den bilen din lenge så kjente litt sorg inni meg :P

Skrevet

mener på jeg har noen bilder i god driv! ;) skal se hva jeg finner når bildene kommer over på pc'n. frisk satsing! kjenner jeg må bygge meg noe igjen snart. eller bytte vekk m3'n i noe som går smellgodt igjen! savner litt tvangsforing igjen ja!

Skrevet

Ja denne funket veldig godt hele helga!! Anders var så snill og lånte den bort til meg og=)

Skrevet

Var E30ene som hadde mest pulver der i år virket det som. :D I like :applause:

Sto å glante nede i slakteren på lørdag, og så gromt når det kom den ene E30en etter den andre og spant helt vilt bakken helt opp, og med masse røyk :applause:

Alt fra godt oppskremte M20er, til Helgeroas "chip" trimma hvite SS perf reklamerte E30. :wink:

Den sist nevnte bruker 5 gir opp bakken, å da kan man si det røker helt greit.

Skrevet
Var E30ene som hadde mest pulver der i år virket det som. :D I like :applause:

Sto å glante nede i slakteren på lørdag, og så gromt når det kom den ene E30en etter den andre og spant helt vilt bakken helt opp, og med masse røyk :applause:

Alt fra godt oppskremte M20er, til Helgeroas "chip" trimma hvite SS perf reklamerte E30. :wink:

Den sist nevnte bruker 5 gir opp bakken, å da kan man si det røker helt greit.

at eg ikke kunne reise til rudskogen irriterer litt :D

stilige bilder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...