_anders Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 Historien ligger på bilder og film forumet!
erot73 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 Kult prosjekt. Håper å møtes på banen ved en anledning
_anders Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 satser på det Bruksvogna er forresten til salgs! løp og kjøp
The StigMeister Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Stilig prosjekt! Blir å følge med her ja
JonasD Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hvordan går det med bygget? Når er du ferdig med motoren, og klar til å kjøres? Blir sykt tøff denne, gleder meg til å se den i action!!
mAZE Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Ser bra ut dette her. Blir artig å se hvordan den blir til slutt..
_anders Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 Har vært rolig lenge nå. mye arbeid og greier. Men satser på å intensivere litt framover. må jo bli ferdig snart Venter å få innerskjermen snart, så jeg får bytte den, så jeg kan montere bakstilling igjen og sette på BBS hjula Lakkering av motorrom bør skje ganske snart, og da er det å montere sammen bilen igjen. Det gjenstår litt customisering, men skal gå ganske greit, for når man ser bilen begynner å vokse ihop igjen, øker motivasjonen
_anders Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Driver med rustsveising for tiden, så er ikke så mye å ta bilde av egentlig. Trist jobb, og når man attpåtil klarer å brenne seg på sveiseperler o.l hele tiden mister man litt motet. menmen
_anders Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Ferdig med rustsveisingen for en stund siden nå. Har også kappet av elt nedenom støtfanger bak, p.g.a mye rust i batterikasse og det rommet på andre siden. Ser meget glupt ut uten hekkskjørt Motorrommet bli lakkert hvilken dag som helst nå. Bakstillingen er montert igjen og bilen står for første gang på 5-bolt hjul bak. bortkappet:
_anders Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 joda, i går tok jeg mot til meg og gjorde klart til lakkering. Skulle egentlig ha en lakkerer til å gjøre det, men han bygger hus og står i så da bestemte jeg meg for å gjøre det selv har aldri tatt i en lakksprøyte før, og langt ifra justert inn en ny sprøyte. men er fornøyd med resultatet, spesielt med tanke på at det naturligvis ble litt for mørkt i min provisoriske "lakkboks" Og idag har jeg vært i smia og maskinerad litt 5-bolt deler. e36 nav: Merka på den nye boltsirkelen i dreiebenken Oppspent i delehodet merka jeg på hulla med senterbor Mange hull nå Gjenging M12x1,5. ble fine tighte gjenger Måtte og da modifisere bremseskivene. dreide ut senterhullet, og laga nye hull Og til slutt, hylser for å få e36navet utpå e30 spindelen
_anders Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 PÅ tide med en oppdatering igjen da. Har drevet litt med bilen, satt sammen motor, og fått montert den i bilen. Har sveiset ferdig innsuget, og begynt litt pussing på det. Grenrøret må modifiseres litt, p.g.a at motoren er tilbakeflyttet 1,5cm etter at jeg laget de. Har også begynt å tenke på wastegate røra, og ser for meg løypa Ellers har jeg jo montert div småtteri på og runt motor, og slike ting tar tid, for man må jo vaske og shine det meste Motor i bilen igjen: Måtte sette oppå turboen for å se litt Dyseholdere på innsuget: Har også ordnet oss på en sesong med mye dekkslitasje JAAS performance dekkshop:
E30 er tingen Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Mata... hvor mye betalte dere for dekkutstyret???
_anders Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Kjøpte det av venbus her på forumet for en billig penge
_anders Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Har da endelig fått pulverlakkert felgsentra mine, og etter nøysom montering og kosing sitter de nå på bilen Endelig er bremser montert for godt: Gleder meg voldsomt til å få på resten av m-tech II plasten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå