jensemann23 Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Hva er det som skal innpå disse koblingene? Er det her jeg henter vacuum til bremsekraftforsterkeren?? Og siste spørsmål: Har det noe å si hvilken "vei" vannet går gjennom varmeregisteret? Er ikke sikker på hvilken slange som skal på hvilken side av toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 hah, ble litt feil Bildet under: det må være en type vakumslange til bremsebeholder. Hvis jeg huske helt riktig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 Men jeg trodde dette var den som skulle inn på bensintrykksregulatoren? Og her da? dette er vel til tank-utluftingen?? Denne fant jeg nå ja, det er der den tynne fra veivhusventilasjonen skal inn altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 jeg finner ingen av disse slangene på GS bildeler eller ETK. Hvor er de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2008 hvor skal da slangen fra bensintrykksklokka på fuelrailen gå??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 hvor skal da slangen fra bensintrykksklokka på fuelrailen gå??? Inn på nr 11 her. På baksiden av innsuget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 den slangen som kommer fra toppdekselett skal vel strengt tatt inn i innsugsbelgen du har koblet vannet riktig nå. så tar du slangen fra Toppen og inn i torpedoveggen. og den slangen som skal komme fra under innsuget inn i "ventilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 den lille slangen fra topplokket skal inn i koblingen til tomgangsregulatoren, som vist på bildet over ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 sikker på at den slangen her skal inn på veivhusventilasjon?? Den er jo tynn, mens den på veivhusvent er tykkere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Den lille fra veivhusvent. skal inn på 9 på det bildet jeg la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 ja det har jeg skjønt, men hva med den tykke fra veivhusvent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 sikker på at den slangen her skal inn på veivhusventilasjon?? Den er jo tynn, mens den på veivhusvent er tykkere.. denne skal vel bort til en av bensintrykk regulatorene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 er det flere enn en BTR?? på min er det bare en hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 ja det har jeg skjønt, men hva med den tykke fra veivhusvent? Den skal inn på belgen mellom lmm og gasspjeld, det er to nipler på innsugsbelgen, den ene er til den tykke slangen fra toppen, og den andre skal til tomgangsmotor, der den henter lufta på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 er det flere enn en BTR?? på min er det bare en hvertfall.. Er nok bare en ja. sett den inn på btr, tror det er litt forskjell på div innsug til m50b25, for ditt har den nippelen på en annen plass enn mitt... Sikkert derfor det blir litt rot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå