///christian Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 Mye innspirasjon og hente her! Mye rust da? Er litt ja, men har tatt d verste egentlig... kjedelig, men må til For og få en strøken e30 så må vel det til. Har du noe utvendig plastikk og selge da?
Trd Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 Mye innspirasjon og hente her! Mye rust da? Er litt ja, men har tatt d verste egentlig... kjedelig, men må til For og få en strøken e30 så må vel det til. Har du noe utvendig plastikk og selge da? Hehe.. ja må nok d! Har en del ja, noe mitt og en del andres som skal selges.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Her er noe av d, men er mykje meir! Ka du treng? Veit om ein som skal selga ein heilt ny e46-look frontspoiler og, om d treng d..
venbus Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 yoo... ser man de ser man de.. på tide å komme for å fortsette på bilen no vettu du ha gjort de drygaste . hehe. å de va en M3 E46 look front til E30 jeg hadde til salgs ja løp og kjøp
helgeb Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 bra prosjekt dette her, rett bil iallefall, men synes du skulle spart deg for di instrument skivene, er blokka borret til 2.7?? da er det vel bare å få tak i dieselveiv så får du 2.9
venbus Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Hva heter de skjørta der a?stå på! det er nok seidl sine sideskjørt tru æ... samme som på min grønne
Trd Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 bra prosjekt dette her, rett bil iallefall,men synes du skulle spart deg for di instrument skivene, er blokka borret til 2.7?? da er det vel bare å få tak i dieselveiv så får du 2.9 Motorn går bra nok enn so lenge. E ein orginal 2,7. Ikkje oppbora! Prioritere å få ferdig karosseriet i fyrste omgang, må lakkast og. Hadde da vert greit om bilen va komme på veg til sommaren vertfall Blir kult me plasmaskivene, berre vent å sjå
|Ole| Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 seidel sideskjørta blir alt for lave i forhold til resten vil eg tru
Trd Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 seidel sideskjørta blir alt for lave i forhold til resten vil eg tru Neidå.. ser kanskje sånn ut i forhold til hekkskjørtet, men vil gå bra sammen med frontfangaren. Kjøpe fyst nokon andre sideskjørt som eg sku ha på, men dei blei altfor lave og altfor voldsomme, så kjøpte helelr seidl. Dei e litt meir anonyme. Berre sjå på biln te vegard, går fint ilag med frontspoileren.
|Ole| Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 seidel sideskjørta blir alt for lave i forhold til resten vil eg tru Neidå.. ser kanskje sånn ut i forhold til hekkskjørtet, men vil gå bra sammen med frontfangaren. Kjøpe fyst nokon andre sideskjørt som eg sku ha på, men dei blei altfor lave og altfor voldsomme, så kjøpte helelr seidl. Dei e litt meir anonyme. Berre sjå på biln te vegard, går fint ilag med frontspoileren. Såg bra ut det der bortsett fra att rævva blei litt høg Du har ikkje vurdert m-tech skjørt?
Trd Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Såg bra ut det der bortsett fra att rævva blei litt høg Du har ikkje vurdert m-tech skjørt? Jodå.. Kjøpte meg eit M-Tech 1 hekkskjørt, men syns ikkje da blei så bra... Forsvant liksom litt. E forrestn t salgs vis noken vil ha!..
Espen^^ Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Du må jo bruka dei skrudde bbs felgene dine er ikkje det RS felgene? Dei er jo nydelige og litt skjeldne! Ellers fin bil foresten
Trd Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Skrevet Januar 14, 2009 Du må jo bruka dei skrudde bbs felgene dine er ikkje det RS felgene? Dei er jo nydelige og litt skjeldne! Ellers fin bil foresten Hadde nok brukt dei om biln sku vert nokolunde orginal osv.. men dei blei litt for små og kjem ikkje te å passa ilag me restn seinare. Solgte jo dei i fjor, so e uansett for seit til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå