Gå til innhold

EBC redsuff bremseklosser E36/E34/E46/Z 3 SOLGT

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva er delenummeret på klimapumpa? Hvilken bil har den sittet i? Hva forventer du å få for den?

Delenummer må jeg sjekke når jeg kommer hjem

Den har sittet på M3 s50b30

Vil ha den bort, men vet disse koster endel så "gir" den ikke bort

Skrevet
Hallo. Har du 2 sett klosser framme. Eller ogsä et sett til bakbremsene. Er red stuff mer beregnet til banekjöring enn green stuff?

Hva skal du ha for klossene?

Eirik.

Ja har 4 par framklosser å selge, ingen til bakbremser.

Redstuff er mer beregnet til banekjøring ja, men de funker nok til gatebruk og.

koster nye på GS 1000kr pr par som jeg kan se av bildet, så da sier vi 700+frakt

Skrevet

Er dette klosser som mä kjöres varme först för de biter skikkelig? Er mest interessert i klosser som biter best i fra seg med normal kjöring. Regner med at spesielle bremseklosser har höyere friksjon, og dermed bedre bremsevirkning.

Vet du noe om disse bremsene for normal kjöring?

Skrevet
Er dette klosser som mä kjöres varme först för de biter skikkelig? Er mest interessert i klosser som biter best i fra seg med normal kjöring. Regner med at spesielle bremseklosser har höyere friksjon, og dermed bedre bremsevirkning.

Vet du noe om disse bremsene for normal kjöring?

Har ikke fått testet disse sjøl siden de ikke passet, men har hørt at de må ha en viss temp før de biter skikkelig. Er jo en banekloss i utgangspunktet med høyere toleranse for varmgang/glasering enn normale klosser.

Spørs om dette er riktige klossen for deg som ønsker en gatekloss. Du skal selvfølgelig få kjøpe, men greit å ha noe som passer til sitt eget bruk:D

Er det noen der ute som har testet disse på gata/bane?

Skrevet
Hva er delenummeret på klimapumpa? Hvilken bil har den sittet i? Hva forventer du å få for den?

Delenummer må jeg sjekke når jeg kommer hjem

Den har sittet på M3 s50b30

Vil ha den bort, men vet disse koster endel så "gir" den ikke bort

klarer ikke å tyde delenummer fra labelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...