Gå til innhold

Larsegutt's 325i M-Tech II

Share

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
  • Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Liten oppdate her.

Kjøpte meg super duper plugger i håp om at dette skulle bli bra knall! Men vart ikke lenge, for da jeg skulle skru av toppene på pluggane så knakk dem rett av! KJEKT! Ikke sikkert det går ann å skrua av engang!?

Så venter på svar ifra forhandler..

cgiu2eqvuezcib1qfrix.jpg

:?

sexhqkj4axnbhj90z42l.jpg

Så monterte jeg plast deksel i motorrom... vart lekkert!

8q7brmm1a7xa8f09e6ak.jpg

iiiqqfx6r6u8k0grwnoa.jpg

Underveis så demonterte jeg coupe viften pga litt ulyder i Lager, smørte opp dem og rengjorde luftekanaler, deksler mm med orginal interiør shampoo... Så nå lukter det nybillukt når vifta står på ;)

5caufcmgjrhfjinlrapv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, få på de hockenheim felgene igjen og selg de kjipe keskin-hjula. Alle har jo de, folk her inne er så enspora og det er ikke mye tysker-stuk over keskin spør du meg!!!

Blir vel hengt for det utsagnet der, hehe... Men ellers en lekker bil som jeg håper du beholder og steller pent med i årene som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld, få på de hockenheim felgene igjen og selg de kjipe keskin-hjula. Alle har jo de, folk her inne er så enspora og det er ikke mye tysker-stuk over keskin spør du meg!!!

Blir vel hengt for det utsagnet der, hehe... Men ellers en lekker bil som jeg håper du beholder og steller pent med i årene som kommer!

Ingen som har spørt deg nei....hehe

Nei, JEG liker dem, så dei blir nok på. Vurderte OZ Funtura, men dei kosta dobble prisen så det gadd ikke jeg.

TSW felgene blir brukt som banefelger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...