Larsegutt Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Stor helg på Våler tilbakelagt! Her er noen bilder jeg har fått tak i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 Nydelig bil asså! Fungerte den bra i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Ny bremser... Montert før våler en liiiiiten forskjell her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Nydelig bil asså! Fungerte den bra i år? Fungerte veldig bra utenom cluths slave sylinderen som begynte å lekke litt når varmen vart for stor. Kjørte neste 25 mil på fredagen på kurset. Lørdag og søndag vart det bare 4-5 mil... men veldig fornøyd for helgen! Hvordan går det med motorbygginga di da Patricko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Nydelig bil asså! Fungerte den bra i år? Fungerte veldig bra utenom cluths slave sylinderen som begynte å lekke litt når varmen vart for stor. Kjørte neste 25 mil på fredagen på kurset. Lørdag og søndag vart det bare 4-5 mil... men veldig fornøyd for helgen! Hvordan går det med motorbygginga di da Patricko? Joda er litt framgang, ferdig maskinert topp/blokk venter bare på stempel å ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 NM i autoslalom på lørdag. Veldig gøy å kjøre på go-kart banen i ålesund. også noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Nydelig bil du har der Larsegutt. Er ikke mange å se med de sideskjørtene og panelene som går ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Nei dem er svært skjelne. Eneste bilen som jeg vet om. Har vært på 4 BMWCCN treff nå, og har ennå ikke sett noen andre som har dem. Det vart forøvrig loddet ut 1 sett splitter nye under middagen på våler treffet. Det er orginale skjørt som vart levert av BMW Motorsport og kunne fåes som alternativ (ekstra) utstyr på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 veldig fin bil.. og veldig mangen kule bilder.. ser det bilde litt lengre oppe med din, en svart e30 m3 den strøkne røde e36 m3'en også en grå e34 M5..er den M5en nettopp kjøpt av en du kjenner? eller er den fortsatt for salg.. mener det er den som låg for salg på finn ?? Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Den grå vart kjøpt av en kompis av meg ja... Den røde E-36'en vurderes for salg nå. Annonsen kom ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Blir den grå for salg igjen i nærmeste frremtid? eller blir det lenge til? såg ut som en meget bra bil då den låg for salg Har sett på den røde.. men den er nok litt for dyr for meg.. men ganske strøken bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 Nei det vet ikke jeg om han planer å selge, kan høre med han visst du er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2010 Klarer ikke helt å bestemme meg hvilken nyrer jeg skal ha, tror jeg liker den best med svarte... Chrome nyrer Svarte nyrer Vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå