Endre Hånde Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 syntes jeg hørte en pisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Hehe... Nei regjeringa mi e ganske så snill, jeg har frie tøyler når det kommer til bil... men denne gangen passer det FAKTISK litt dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Vår shining! Resultat Demontert diff 4.10 utveksling på vei inn... Biltreff i Ålesund sentrum: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Snadder den bilen din altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Takker for den Jørgen! Her er noen bilder som jeg har funne på nettet ifra Rudskogen nå sist helg.. Satser på det går greit at jeg legger dem ut her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Bilder fra GS treffet! http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 0&start=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 GS treffet på BUD. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 RÅ bil! Ikkje so verst den e-39`en helder Felgane passa veldi bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Heller din 325 en e30 M3;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Nice! Den faller ikke fra hverandre i ditt eie akkurat Liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Takk takk! Nei den blir vel litt utskjemde hele bilen.. Holdt på med vårshinen her i 2 dager, da sambuaren min stikker hode inni garasjen hvor jeg holdt på å sier: ''Gud jeg var en bil'' .... Monterte ny tannstang fra Z3 også i slutten av Mars = KVALITET! 2,7 omrd fra ene til andre siden. Fungerte veldig bra på banekjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wannaBMW Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Brungot: du kødda vel no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wannaBMW Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 For all del, støken og fin bilen til Larsegutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Brungot: du kødda vel no? Vet om flere som liker bedre en M-tech II eller en annen clean E-30 i forhold til M3. Men det er smak å behag! Det er jo balansen i bilen og den klassiske, turtallsvillige 4'aren som gjør en M3 så spesiell! En treng ikke å ha M3 for å ha det gøy vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wannaBMW Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Brungot: du kødda vel no? Vet om flere som liker bedre en M-tech II eller en annen clean E-30 i forhold til M3. Men det er smak å behag! Det er jo balansen i bilen og den klassiske, turtallsvillige 4'aren som gjør en M3 så spesiell! En treng ikke å ha M3 for å ha det gøy vertfall! Gøy kan man ha det med de fleste biler med 200 hk, men du har rett, smak og behag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå