Gå til innhold

Larsegutt's 325i M-Tech II

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 344
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil, atter igjen. Hvor var det du kjøpte Keskin felgene forresten og hva betalte du if I may ask? Hvor mye hester tror du att du har med denne stroker setupen?

Kjøpte dem ved Quality import i Bergen. (som kom med feil dim) Så alle 4 dekkene måtte jeg skifte.

Har forresten 2 av dem for salg 235/40/17 visst noen er int.

Ukjent, teoretiske er det vel rundt 220, men det funker som regel ikke sånn i praksis :) . Skal se om jeg får benket den iløpet av sommaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Tenkte jeg kunne oppdatere tråden litt :bounce:

Her er den en kompis som har hentet seg en flott M3. Premiert 4 år på rad for 1.premie Orginal bil BMW CCN

ptvfb3rousnh71pk2hri.jpg

Dette er kjekk 82 sin 635csi, BMW lekkreste linjer ever.

Vant 1.plass classic på Våler 2010.

8uz0uiou7ka8gwnclzri.jpg

Ute å luftet herjehjule mine... ugly as hell!

svg8civajqmnbb3fz7bp.jpg

Nye banehjul, vart noen compmotive i 17". Dem hvite TSW Hokkenheim felgene ble jeg frastjålet :gunfire: . Så nå er det en luring so kjører rundt med 2 stk DRIT skjeive felger! \:D/ Dei 2 venstre felgene fikk seg et hardt møte med curvsen ut ifra slakter'n på Rudskogen i Mai. ](*,)

50d31w9jc64woeh4orno.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelen: Kjøpte den hos Koed.

Kristian: Planen var alternativt sporvalg på våler, men fornuften tok overhånd da jeg såg en E-36 som bretta bakhjulet sitt langs diffen. Skulle kjøre hjem også så hadde vert kjipt visst noe lignende hadde skjedd. Hadde vert noe annet visst jeg hadde hatt bilhenger. Men fikk testa hjula her hjemme da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...