Larsegutt Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 fiint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Nydelig bil, atter igjen. Hvor var det du kjøpte Keskin felgene forresten og hva betalte du if I may ask? Hvor mye hester tror du att du har med denne stroker setupen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Så litt flere Så var Rauma avisa der å snoka litt.... Så da vart det intervju.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Nydelig bil, atter igjen. Hvor var det du kjøpte Keskin felgene forresten og hva betalte du if I may ask? Hvor mye hester tror du att du har med denne stroker setupen? Kjøpte dem ved Quality import i Bergen. (som kom med feil dim) Så alle 4 dekkene måtte jeg skifte. Har forresten 2 av dem for salg 235/40/17 visst noen er int. Ukjent, teoretiske er det vel rundt 220, men det funker som regel ikke sånn i praksis . Skal se om jeg får benket den iløpet av sommaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Det var billig! Hvilken dim/ET er det på felgene? Okei, hadde vært kjekt med papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 8,5 & 10 x 17" ET 20 215.40.17 & 245.35.17 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 Nydelige bilder fra en kjekk dag.. Har du flere av min? Har ikke fått sett disse bilda med deg, ta med deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 15, 2010 Forfatter Share Skrevet September 15, 2010 Tenkte jeg kunne oppdatere tråden litt Her er den en kompis som har hentet seg en flott M3. Premiert 4 år på rad for 1.premie Orginal bil BMW CCN Dette er kjekk 82 sin 635csi, BMW lekkreste linjer ever. Vant 1.plass classic på Våler 2010. Ute å luftet herjehjule mine... ugly as hell! Nye banehjul, vart noen compmotive i 17". Dem hvite TSW Hokkenheim felgene ble jeg frastjålet . Så nå er det en luring so kjører rundt med 2 stk DRIT skjeive felger! \:D/ Dei 2 venstre felgene fikk seg et hardt møte med curvsen ut ifra slakter'n på Rudskogen i Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Nydlig bilpark Hvor kjøpte du bakrutespoileren til E39`n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 ja, ble det noe herjing da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Hjelen: Kjøpte den hos Koed. Kristian: Planen var alternativt sporvalg på våler, men fornuften tok overhånd da jeg såg en E-36 som bretta bakhjulet sitt langs diffen. Skulle kjøre hjem også så hadde vert kjipt visst noe lignende hadde skjedd. Hadde vert noe annet visst jeg hadde hatt bilhenger. Men fikk testa hjula her hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 hehe, du filmet vel håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 16, 2010 Forfatter Share Skrevet September 16, 2010 Nei gjor ikke det desverre Men filmet litt fra inboard nå på våler. Skal se om jeg får lagt ut noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå