Larsegutt Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Bare kjekt med gode tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOXHOUND Skrevet Desember 19, 2010 Share Skrevet Desember 19, 2010 Sinnsykt pen E-30!! hva må man gi for noe så strøkent? Har siklet på E-30 siden jeg var 15år, men aldri hatt en selv. er vel kanskje på tide:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Lite oppdatering her, men har fått gjort endel nå sist tiden Slik sto den i vinter Div snop Under progress... Nye bære armer, med indre / ytre bærekuler, nye komplette styrestag, lakka kalipter, Nye FK Køning Sport Coilovers Nye stab stag fra Irland Engeneering med forsterka oppheng å justerbare unibals. Ny pressa diff foring fra Z3 ///M Skiftet forsterket Clutch ifra Grip Force. Og når jeg da hadde kassen nede skiftet jeg da alle tettninger på girkasse, samt slitedelene i giroverføringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Fikk bilen klart til 1.Mai vårmønstringa som CCN holdt i Ålesund. Vellykket treff med mange biler og værguder som var med oss! Her er bilder fra treffet (fra side 17 - 20) http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... &start=240 Så vant jeg 1.Plass på kjeglekjøringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Så var det GS treffet på BUD, kjempe flott treff, mye biler å en fin kjøretur over atlanterhavsveien. Bilder fra samletråden: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=192467 Bilder fra facebook: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... .680140397 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 dbilas montering å E30 meet kommer jeg tilbake til med bilder ect... Der vant jeg også Peoples Choise noe som var veldig hyggelig å ikke minst overraskende! Kjekt at folk liker bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Er så grom denne bilen! Hvordan ble motoren etter at du fikk på dbilas innsuget? Kjører du fortsatt original motorstyring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Motoren oppfører seg på en annen måte, kommer mer drag på høyere turtall nå. Har Alpina ECU og org.tenning. Stemmer, jeg gikk også opp til større br.stoff dyser så hjelper vel litt det også. Har ikke fått synkronisert spjelda 100% ennå, samt jeg må sjekke CO'en, tror den går litt rikt Når jeg har fått alt på stell seg jeg for meg en motorbremsing, nyskjerrig på hva motoren har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Skulle virkelig hatt datasprut også da... fått ut hele potensialet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Nyyydelig E30 du har ! Er ikke mange av de som er så strøkne ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Kristian: Tja, mye en kan gjøre.... hehe, men kosta vel endel det, samt Tuninga av spruten...? Takker igjen for hyggelige tilbakemeldinger, alltid kjekt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Nira sprut får du til en ok penge nå, alt får du hos solberg, like utom molde. Han kan montere og mappe også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Her kommer litt flere bilde av E30 meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Flott bil! Sikla litt på denne under treffet på bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 har ikke noe film da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå