Larsegutt Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 det kan jeg være!? send meg gjerne litt info på pm om bilen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Fekk en etterlengtet pakke fra Koed. Der hovud attraksjonen var M-Tech rattet! I tillegg var det ståloppspunnede bremseslanger, service hefte og oppbevaringshefte, samt noen klips og div... Ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 Tok noen bilder etter full polering... Vart meget fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 15, 2008 Forfatter Share Skrevet August 15, 2008 edit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Ordentlig, ordentlig grom den E30'n din. Kommer til å bli så sykt bra med noen ordentlige felger! Fin 525 også btw. Hartge felger blir aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Jeg har BBS RS 8.5 og 9 x 16 du kan kjøpe..!!! ???? Til deg også torek ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Ordentlig, ordentlig grom den E30'n din. Kommer til å bli så sykt bra med noen ordentlige felger!Fin 525 også btw. Hartge felger blir aldri feil. Takk takk! Ja er fornøyd så langt. gjor seg med en skikkelig polering vertfall! Touringen er en skikkelig glide slede sammenlignet med E-30'en... og da har den M-understell med H&R fjærer fremme. Hartge felgene er nydlige til den 5'eren. Angret ikke et sekund på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 hvor ligger bilpleiern og hva betalte du? skulla hatt meg ei runde der jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Ligger heilt ned med kaia i breivika nedafor bertel & steen forhandleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Rå flott den E30`n din. Gleder meg til å se den live! Spørs om e må ha meg ei runde ut på Slinningen snart ser e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Ja det er bare og svinge utom en tur det Er det fint vær så står jeg som regel og vasker og duller med en av bilene, eller så er jeg ute på luftetur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 oi tøff! nesten som min bare i e30 utgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 nåke nytt ang. salg av stasjonsvogna? Såg den var borte frå finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Nei, annonsen gjekk ut og da ga jeg faen... foreløpig vertfall. Treigt marked for tiden, hører mange sier det. Også har jeg ingen hast med og selle heller så da beholder jeg den bare selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Hva er egentlig str. på det M-Tech 2 rattet? Skulle hatt et litt mindre ratt i min, men vil helst ikke ty til Sparco, Momo etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå