Larsegutt Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nei vet at det ikke er komplett m-tech 2 kit. sidekjørtene er utbyttet. Slik jeg hr forstått er det som du sier BMW Aero Dynamic pakke skjørt som er påmontert her. Veldig skjelden vare faktisk. Mange har lurt på hvilken type dette er. Uansett veldig forøyd med dei. Bygger litt ut mot skjermene som gjør bilen litt bredere, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Stemmer. Har som sagt liggende en del etter at jeg kjøpte opp et lager av dette kittet for noen år tilbake.. Trond Gule hadde selv en bil med dette kittet for mange år siden forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ok... Får sikkert solgt dem visst du går inn for det Har fått noen forspørsel om hvor de kommer ifra. Hadde vært kjekt og hatt noen nye liggende visst jeg tok sandfella i 45 % feil vei, rundt 100 km/t ... Men sandfella vet du vel du alt om! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe, ja men iom at det jeg har igjen ikke er komplett, så er det nok ikke så greit å bli kvitt det. Sandfellene gjør ivertfall jobben sin når hornene stanger i taket, det kan jeg ivertfall signere på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Mulig jeg skal selge disse felgene..ikje vært kjørt med enda, har bynt å vurderer 18 da det er mulig det blir bremse opgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 hva er spec på felgene? ET og dimmensjon på felgene samt dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Usikker på ET, må faktisk sjekke neste gang jeg er i verkstede , men felg dim er 8,5 og 10. dekk er 215 og 235-40-17. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=52214 Side 19 på denne linken ser du iallefall hvordan de passer, ingen spacer's her. må ha det fremme hvis den skal bli lavere, da indre felgkant tar borti fjærbein når en har justerbart. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 OK! Venter på noen pris tilbud fra et par firma nå, så vi får se hva som dukker opp. Har også justerbart senkesett... Får du den lavere bak uten at det subber? Hva med godkjenning av desse hjulene? Usikker på om jeg må til med mer valsing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Noen bilder fra sommaren...kjenner jeg begynner og savne Sol og tørre veier allerede! Reke party i garasja på bursdagen min, Touringen også fekk være med på festen i bakgrunnen Den dagen hadde dama ordnet slik jeg fekk meg en ''risterunde'' med kanskje Norges råeste E-46 M3 CSL! Beste bursdagsgave... Jeg og en kompis vasket bilene ilag. En 02-mod 325iM med Warsteiner panser, clubsport frontlepper, M3 speil, H&R senk og 19'' BBS. En lekker bil! (Solgt nå) Far vasker bil og gutten vasker traktor ser på det som en opplæringsfase En av gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Nydelige biler du har Ser ut til at jeg må begynne på E30`n igjen jeg også. Blir fristet av slike bilder. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 takk for det ja vinteren er lang så da er det kjekt og ha en ekstra bil og pleie til våren nærmer seg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 ett stk syk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tar det som et komplemang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Du har to helt nydelige biler! Vær stolt av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Takker! Du må lage deg en tråd du også cato! Den E-60'en din er jo bare LEKKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå