Torek Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Vasking en finværsdag Savn!! Fy flate, det der så rett og slett koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2009 Ja må si jeg savner sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Da var M5 speil, grill og bakrute spoiler bestillt til E-39'en + div tjafs til E-30'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Hva er tjafset? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Ja no vart du nyskjerrig no! hehe Nei, det var bare noe clips, skruer og noen deksler .... tjafs! Trodde du det var felgene som var bestillt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Ja fader, hehe.. Hadde liksom håpet litt på det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Må ikke ha FOR store forventninger til felgene! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Da har jeg fått skiftet til E-36 tannstang... bort imot plug and play. bytte av styrestag nesten ferdig montert spennede på resultatet.. men blir nok bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Da va tiden inne for lakkering av speil, bakrute spoiler og frontfanger til E-39'en. M5 grillen måtte jeg ha også Fangeren plukket av nedmatter og klar, Vuderte hønsenetting... Men det enda på orginal innsugs-grill fra M5..altså uten den listen som går på tvers i midten. Her ferdig lakkert og montert. Speil og bakrute spoiler blir montert senere. Skiftet også ut samtlige front pærer til brigth white pærer.. fekk et skikkelig ansikts løft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Kjedet meg litt, så la ut litt forskjellige bilder Noen av bildene er fra før jeg fekk senket E-39'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 La ut et film klipp av da jeg var og så på E-30'en en ukes tid før jeg kjøpte den Høres ut som den tikker, men der sto en gammal bil på tomgang rett bak meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Meget nydlige biler du har Var grom lyd på det klippet men tikkingen i den bilen ved siden av var syk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Den perfekte bilpark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Den perfekte bilpark Takk for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Pent pent PENT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå