Rayen Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Du har det akkurat eg vil ha:).. Eg føler eg har en okei E39 no..Litt mere dill så er den bra..Men mangler fortsatt den E30'n..hehe Du kan være Stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Da var det endelig vær nok til og ta en skikkelig shining på Touringen igjen, så nå sover jeg godt om natta Avfettet ned skikkelig hele bilen incl under dører, dørhengsler med alle sveiseskjøter, under panser, under bakluke og en skikkelig motorvask. Demonterte også side listene og vasket og polerte under dem, heldigvis ingen rust og se! Fekk i samme annledning montert på nye M-lister Dei som var der før var bare klistermerke. Noe som vil kjøpe dem gammle? Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Deeeiliig!!! Blir bra med sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Jeg er interessert i listene så lenge de er hele og pene og uten krom Fikk du dem av uten å ødelegge klipsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Deeeiliig!!! Blir bra med sommer nå Ja ser virkelig frem til sommaren nå! Den her vinteren har vært veldig lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Det er jeg helt enig i. ALDRI har vinteren vært så lang som i år. Kan vel ha noe med at BMW'n står i gæræsjen, men likevel.. Jammen pen den familiebilen din også gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Idag fekk jeg montert bakrute spoileren og M5 speilene No er det klar for sommarhjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Digger E30'n din Hands down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Ble wery nice.... Ser du lakkerte speila din likens som min!! Jeg synes at det ser finest ut... ikke mange som gjør det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Takker! Ja gjor det på den måten da jeg synest det passe best ilag med shadowline lister. Nå er bilen akkuart sånn jeg vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Endelig begynner sommeren og krype på, og har allerede vært på 2 treff! Kjekt å våkne til goo været Oljerservice ilag med en grundig gjennomgang før sessongen er på sin plass. Testing testing.... Biltreff i Ålesund sentrum arrangert av NAF Motorsport. Et par bilder ifra 1.Mai treffet i Molde gjennom BMWCCN Møre og Romsdal. Så en liten filmsnutt fra autoslalomen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Enda et filmklipp fra autoslalom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Må komme med oppdaterte bilder av E30`en med nye felgene montert.. Ser frem til å se korr bra de blei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå