Dan327t Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Satt hjemme og spiste litt før jeg skulle legge meg, så hadde jeg tilfeldighvis skrudd på politiradion min, så plutselig snakker ei frustrert politidame, "eeeh, vi blei frakjørt no veldig, hadde ikke sjangs til å se hvordan bil det var". Litt senere hadde en annen patrulje sett bilen å funnet ut at det var en BMW 5-serie. så da tenkte jeg kanskje at det var noen på forumet her som var ute å lekte i natt? Humra litt når den tanken slo meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Jeg har alibi, satt her å push'a innlegg på bimmers . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 haha, ler meg ihjel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Fysj å fysj, slik kjøring liker vi ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Wasn't me.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 En person med litt fornuft vil nok neppe innrømme det Man skal jo ikke se bort fra at onkel er innom her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Nei skjønner det jeg å, men var bare litt moro å høre forde, i og med at hu politidama var noe av det mer stressa slaget, haha jeg lo godt ass. Dem fikk ikke tak i skiltene enda det var 2 eller 3 patruljer etter dem Lurer på hvordan bil det var jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 JEG BOR I HOLMESTRAND. OG VAR UTE OG PRØVDE 5 SERIEN NOE HARDT I GÅR MEN HAR IKKE SETT NOEN ONKEL ETTER MEG . NÅR VAR DETTA ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 JEG BOR I HOLMESTRAND. OG VAR UTE OG PRØVDE 5 SERIEN NOE HARDT I GÅR MEN HAR IKKE SETT NOEN ONKEL ETTER MEG . NÅR VAR DETTA ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Var og en liten blå peuegot 105 som taka ved saga på gudumsletta i går. hvordan han klarte det aner jeg ikke da det var tørt og rett fem. der var det i hvertfall masse onkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Var det Holmestrandspolitiet? Evt. hvilket område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 HAHA Bjørn Thomas, ler meg ihjel. Dan her:D det var ved halv 1 tia på sem tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 var Fox patruljen tror jeg. så blei det echo etterhvert. Forresten har jeg sommer jobb på jobben din gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Åssen fikk dem til det egentlig? å take der liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå