Martin-D Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Hei Har en 91` E30 Cab hvor lyden er noe skarp og fæl, ønsker dermed å bytte ut høyttalerne som sitter i originalt og sette i noe bedre. Da jeg ikke ønsker å skjære og herje med dørtrekk etc vil jeg kun ha høyttalere som passer i originalfestene. Fordel om jeg slipper og legge opp nye kabler også. Noen som vet om noe som passer? Trenger 4stk, to foran og to bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 har du ikke høyttalere nede ved beina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2008 Jo, det stemmer (bommet litt med det med dørtrekkene.. men vil uansett ikke skru \ modifisere noe særlig, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 da kjøper du 5,25" høtalere, man kan ta av grillen på.. passer rett inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Flott, takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 jupp. pass på å ikke kjøp noen med for stor magnet på. da butter det inni der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Kanskje best å ta ut en høyttaler fra bilen og rusle til butikken og sammenligne litt.. Blir vel noe slikt lavprofil-høyttaler av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Lav profil og lav profil. De fleste elementer passer.. Skal ha ganske STOR magnet på en liten diskant høytaler om du skal butte baki der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå