quentez Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Snakker altså da om den første modellen. Noen som har prøvd denne? Ser den er oppgitt 0-100 på 7 sekunder, noe som er langt over akseptabelt. Vurderer om jeg skal slå til med en to-seter mens jeg fortsatt har mulighet til å eie en neste gang. Men det jeg merker meg med de fleste Z4 til salgs er at setene ser særs dårlige ut og har lite med sidestøtte. Er dette sportsseter? http://cache.finn.no/mmo/4/133/778/54_1791286545.jpg
quentez Skrevet Juli 29, 2008 Forfatter Skrevet Juli 29, 2008 De så straks mye bedre ut ja. Er jo utrolig at nesten INGEN har valgt dem som ekstrautstyr. Sportsseter er jo obligatorisk i enhver BMW.
[space] Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Z4 er en veldig fin bil som begynner å bli gunstig i pris nå Ville ikke vurdert å kjøpe uten sportseter. Skjønner ikke at ikke flere har valgt det når de har kjøpt den ny... I en cab er jo interiøret en del av ekstriørstylingen! Har siklet litt på 2.5 og 2.2 i det siste. Meget gunstig å importere fra tyskland nå!
Eksos Skrevet Juli 29, 2008 Skrevet Juli 29, 2008 Har testa 2008 Z4 med 2 litern, det ble iallefall helt feil i den bilen, gikk for dårlig til å vere Z4, selvom kjørefølelsen og alt slikt er konge i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå