pedro Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Jo da Har fått mye hjelp her av bla. bmwmaxi og BoSjo så jeg trår gjerne til jeg da. Har i tankene huggd 525en min MANGE ganger. Sitter i skrivende stund på jobb. Har fortsatt noe el deler. Hjerne,coil, dynamo og nett E30, M20, ikke noe M50(er i bruk for å si det sånn). Håper dere får fiksa bimmeren raskt. Hvis du ikke kan mere el enn det jeg kan må man starte med å ihvertfall tenke positivt og aliere seg med noen som kan. Hender jo plutselig at dritten virker etter noen timers fikling å da er det jo atter fest i stua. Lykke til
conan Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Ledningsnettet var kast, og har byttet til nytt nett nå, fliid hadde med et nett i bilen. Men den satans starterens ene pole knakk jo så klart når kablene ble koblet.. Så da er det bare og bytte starter igjen.... Aner ikke om drittbilen starter etter starter bytte jeg ass. Har du en 173 hjerne i så tilfelle pedro? Nettet du har, er det til pre eller facelift? Trenger oxo et nett til preface se. For den andre bilen er jo så klart oxo fucka motornett på.
pedro Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 Hei J er konstant på jobb til fredag kl 15 men skal sef sjekke det da hvis du fortsatt står fast. HAR DU FORRESTEN HELE nummeret til hjernen Underlig det der hvordan ting går i stykker (Husk starteren kan være fin selv om innslaget er gåent Kan derfor ofte/noen ganger være lønnt å bytte. Spes ved dyr starter eller at man har et ennet innslag som funker Polene kan ofte byttes de også Ikke mye pes å bytte ett innslag.) Lykke til P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå