Ola. Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Jeg har retta opp hjulvinkler veldig mye bak, med f.eks kun -0.5` camber, for å få maks grep... Nå lades det som sagt 1.2bar på "halvferdig" mapping, men pådrag i 2. gir er rett i hjulspinn på tørt iallefall.. 3. gir har jeg grep i, å det drar noe villt... Er vel rundt 500hk i motoren nå tipper jeg.. Håper jeg får ut enda mere effekt på torsdag, men fortsatt har grep i 3. gir på tørt.. Det er litt meningsløst å kun spinne synes jeg. På vått er bilen hysterisk... Skal være sagt at det er bra grep i E36, i forhold til f.eks E30.. STOR forskjell..
Ola. Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Denne bilen, som alle de tidligere bilene, har jo vært nok et "hobby prosjekt" for å se hva jeg klarer å få til for min egen del Bilen blir etterhvert som den er ferdig, vurdert for salg.. Den blir trolig beholdt til neste år, men selges skal den iallefall etterhvert.. Grunnen er hovedsaklig tidsmangel, og stort sug etter ny supermotard til sommern igjen Så om noen tenker på å få tak i en ferdig bygd bil med de rette delene, så er iallefall dette noe å ha i bakhodet i tiden som kommer Men først skal jeg leke meg med den selv en stund
OLEZZ Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Kjekkt å vite. Men mister din mye turbotrykk rett etter den har lada fullt? Når min lader fullt, begynner den å synke igjen med en gang. Anelse hva det kan komme av?
Ola. Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Nei, min holder trykket stabilt hele veien Du har nok "feil" turbo til motoren din..
StianA Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 trur jeg lå bak deg på fredag deilig lyd i bilen din da du ga på gitt =) så fin ut også
Ola. Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Jasså, var du heromkring? Den høres godt iallefall.. er bare en liten lyddemper bakerst.. Men jeg klarer ikke å få meg til å dempe mere, for det er ståpels lyd Høres nesten ut som en sinna supra.. Ola
ehrnst Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Kjekkt å vite.Men mister din mye turbotrykk rett etter den har lada fullt? Når min lader fullt, begynner den å synke igjen med en gang. Anelse hva det kan komme av? beklager OT ola. Hvilken turbo kjører du med? Kan godt hende eksoshuset ditt er for lite.
StianA Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Jasså, var du heromkring? Den høres godt iallefall.. er bare en liten lyddemper bakerst.. Men jeg klarer ikke å få meg til å dempe mere, for det er ståpels lyd Høres nesten ut som en sinna supra.. Ola ja jeg var på vei hjem fra surnadal. hehe når du sier det så kunne den minne om en sinna supra ja=)
OLEZZ Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Kjekkt å vite.Men mister din mye turbotrykk rett etter den har lada fullt? Når min lader fullt, begynner den å synke igjen med en gang. Anelse hva det kan komme av? beklager OT ola. Hvilken turbo kjører du med? Kan godt hende eksoshuset ditt er for lite. Det er vanlig turbo fra A-dekk AS. t34. Skal prøve å fjerne dump + boostcontroller, selv om boostcontrollern ikke er i bruk. Justerer på staget. Kan det lekke ut trykk noe sted da tro?
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 hmmm... sinna supra? supra har jo også 6er, så de er vel ganske like... vil heller si at supra er sinna bmw med turbo
ehrnst Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 tenker du å godkjenne denne ola? du har jo hatt god erfaring med den gamle tenker jeg:)
Ola. Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 tenker du å godkjenne denne ola?du har jo hatt god erfaring med den gamle tenker jeg:) Nei desverre.. Den døra er stengt, å jeg orker ikke gå den lange veien via tüv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå