oddis Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Garasjeoverdoser får man jo flere ganger i året. Da går man å gjør alle andre ting et par ukers tid, til en kveld man snubler over en inspirerende turbofilm, og rusler ut i garasjen og kommer ikke tilbake før klokken er langt utpå morgenkvisten! Det er hvordan man løser garasjeoverdoser, hehe. I mine øyne er det smått galskap å selge nå. Du kan jo neppe ha fått testa den skikkelig enda, mtp. tidsrommet du har hatt den "ferdig". Men du har jo litt flere (råe) prosjekter på samvittigheten enn de fleste her inne, så det higet etter hk og sprek bil er kanskje noe mindre enn hva en skulle tro. Hadde det vært for et år tilbake hadde jeg råkjørt til over fjellet og tatt bilen av henda dine innen dagen hadde vært omme. Jadda, "tenk hva man kunne hatt hvis". Dette må jo være en rå bil på gate som på bane. Du og Ludde fra PPF har jo omtrent samme oppsett, og hans er jo helt sinnsyk..
Ola. Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 Ludde har custom innsug, og E85 på tanken.. Ellers er motorene identiske.. HAn bremsa 574hk 780nm på hjula, med verdens bredeste register, så det skal nok fungere bra ja Men hus, 2 barn, full jobb + eget firma på kveld, så kommer det grenser for hvor mye en klarer å skru i tilegg.. Higet etter effekt er vel stort enda, men ikke stort nok til å ofre alt annet.. Ola
Ola. Skrevet August 15, 2008 Forfatter Skrevet August 15, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... highlight=
Turbo-Tommy Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Er galskap å selge denne bilen etter alt du har gjort og alle pengene du har lagt i den. Men det er jo min mening da.
Ola. Skrevet August 20, 2008 Forfatter Skrevet August 20, 2008 Er galskap å selge denne bilen etter alt du har gjort og alle pengene du har lagt i den. Men det er jo min mening da. Jeg er ikke helt uenig, men jeg har tenkt mye på dette i det siste, å funnet ut at det er best på alle vis at det skjer slik for min egen del. Var ute å finmappet litt igår kveld da, å det går jaggu godt allerede nå ass... Var et par kjekkas-gutter i en RS2 som ikke skjønte hva de var oppe imot iallefall hahaha.. Er jo ikke trege de RS2`ne heller, men de gutta der ble de riimelig lange i maska når bmw`n begynte å brøle i gitt De kom iallefall veldig fort bak igjen Å enda er det 100+hk å hente ut på hjula
Ola. Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Jepp.. Men bilen ble solgt sørover. Sendt from my Galaxy SII..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå