Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 bmw'n har vært på EU kontroll idag. jeg visste att abs lampa lyste ås jeg tok ut pæra.. fikk også mangel for det.. men da kommer problemet.. hva er gæli? når jeg fyrer opp bilen så lyser den og slukker som normalt.. MEN i dèt jeg kjører igang så begyner den å lyse. jeg tenker da abs krans ett sted. men at følerne er i orden siden den slukker med en gang. så hva mener dere?
isanfa Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Er nok en sensor som tar kvelden. Har hatt det slik på et par biler. Sensoren klarer og induktere mens bilen står. Men når det blir litt rotasjon så klarer den ikke holde følge, og lampa kmr på.
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 så du tror det er en føler? noen som veit hvordan ohm osv disse skal ha? så jeg får målt alle sammen..
isanfa Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 Kan være litt problematisk og ohme de, da feilen ikke er konstant, men på impuls. Selve sensoren er nok i orden, men pga korrosjon etc på sensoren mister den indukjsonen. Men sikkert noen som har et triks. Fikk se det med feilkoder på mine tilfeller, men hvis det er e28a din, så er vel ikke det aktuellt. Hvis du vet noen som har tilgang på autodata, så finner man som regel data der.
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 ja er på e28'n.. tviler på att du kan koble til noe data der hehe får se litt hva jeg får til..
Deep Dish Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 ja er på e28'n.. tviler på att du kan koble til noe data der hehefår se litt hva jeg får til.. Klarer sikkert å koble opp denne.. Har diagnoseprogrammet på kassett her en eller annen plass...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 hehe.. ja det går vell tror jeg tar fatt multimeteret jeg hehe går vell like fort tror jeg..
Deep Dish Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 hehe.. ja det går vell tror jeg tar fatt multimeteret jeg hehe går vell like fort tror jeg.. Hvis du trenger Haynes boken til e28 så har jeg den liggende som pdf-fil som jeg kan sende deg...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 ja.. gidder sende? event legg med til på msn el no.. halvorsen_racing@hotmail.com
Deep Dish Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 ja.. gidder sende? event legg med til på msn el no.. halvorsen_racing@hotmail.com Da er den sendt på mail. Filen er pakket til .rar, og jeg vet at av og til så slipper ikke mailserverene igjenom pakkefiler, mailene blir filtrert vekk pga av virusfaren. Så hvis du ikke mottar den, så si ifra så ordner vi det på en annen måte.!
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 takker.. noen som veit hvor mye OHM disse abs følerne skal ha?
plumbo79 Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 ja er på e28'n.. tviler på att du kan koble til noe data der hehefår se litt hva jeg får til.. Klarer sikkert å koble opp denne.. Har diagnoseprogrammet på kassett her en eller annen plass... Haha comandoer 64 eller kanskje vik 20? press play on tape
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Tror de er rundt 740 eller noe sånt, Se om de to forran og de to bak har ca samme motstand. Mest sansynelig er de en abs krans bak som er plaget med en go del rust, du ser den greit uten og demontere. Ca 750 per side for den flensen den er presset på..
Morty999 Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 skal "restaurere" en bakstilling til den nå så da blir det nye lsgre og alt nytt baki der.. men abs ringene har lite rust på seg.. det har jeg sjekket...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 De kan jo være att en har sprukket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå