leif harald Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Holder på å setter turbo i bilen. så på westgaten er det 2 nippler, hvilken ska hvor? (blå og rød på bilde) og nippelen ved turbo"huset" (gul på bilde) kan noen fortelle meg hvor: blå skal rød skal gul skal takk på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 gul skal på rød, den blå kan du enten blende av eller kjør med boostcontroller på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 gul skal på rød, den blå kan du enten blende av eller kjør med boostcontroller på begge sider tusentakk for raskt svar. Justere turbo trykket, hvordan gjør jeg det på enkles mulig måte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 gul skal på rød, den blå kan du enten blende av eller kjør med boostcontroller på begge sider tusentakk for raskt svar. Justere turbo trykket, hvordan gjør jeg det på enkles mulig måte? enklest mulig måte er jo å justere på wastegaten, det staget som er festa med ei klips på eksosen...eit tips er å skru den heilt ut før oppstart...da lader du max 0.1...så kan du justere opp etterpå, husk: det er ikkje mykje som skal til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 gul skal på rød, den blå kan du enten blende av eller kjør med boostcontroller på begge sider tusentakk for raskt svar. Justere turbo trykket, hvordan gjør jeg det på enkles mulig måte? enklest mulig måte er jo å justere på wastegaten, det staget som er festa med ei klips på eksosen...eit tips er å skru den heilt ut før oppstart...da lader du max 0.1...så kan du justere opp etterpå, husk: det er ikkje mykje som skal til har du et bilde som forklarer litt mer, er litt ny innen turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 det staget du ser rett over den blå pila di.. jo strammere det er jo mere trykk får du.. om du skjønnte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Morty999: Godt du forklare, eg er ikkje spesielt flink til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 hehe.. er jo enkelt å forklare det der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 hehe, eg kunne ikkje vert lærar for å sei det sånn...¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 ett spm bare, hvor har du plassert LMM'n din? min står mellom snurra og luftfilteret, og skal si at jeg ikke har sett det ofte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 ett spm bare, hvor har du plassert LMM'n din? min står mellom snurra og luftfilteret, og skal si at jeg ikke har sett det ofte luft mengde måleren? den har jeg ikke montert men skal ha den på samme plass så den står orginalt er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 ett spm bare, hvor har du plassert LMM'n din? min står mellom snurra og luftfilteret, og skal si at jeg ikke har sett det ofte luft mengde måleren? den har jeg ikke montert men skal ha den på samme plass så den står orginalt er planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 lmm.. skal stå før turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 lmm.. skal stå før turbo før turbo? luft-mengde-måleren? alså mellom turbo å filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 hmm...eg har min på innsuget, går fint...kjem an på kor mykje du skal lade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå