Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å setter turbo i bilen. så på westgaten er det 2 nippler, hvilken ska hvor? (blå og rød på bilde) og nippelen ved turbo"huset" (gul på bilde)

kan noen fortelle meg hvor:

blå skal

rød skal

gul skal

jada.jpg

takk på forhånd for svar :)

Skrevet
gul skal på rød, den blå kan du enten blende av eller kjør med boostcontroller på begge sider :wink:

tusentakk for raskt svar. Justere turbo trykket, hvordan gjør jeg det på enkles mulig måte?

Skrevet
gul skal på rød, den blå kan du enten blende av eller kjør med boostcontroller på begge sider :wink:

tusentakk for raskt svar. Justere turbo trykket, hvordan gjør jeg det på enkles mulig måte?

enklest mulig måte er jo å justere på wastegaten, det staget som er festa med ei klips på eksosen...eit tips er å skru den heilt ut før oppstart...da lader du max 0.1...så kan du justere opp etterpå, husk: det er ikkje mykje som skal til :)

Skrevet

enklest mulig måte er jo å justere på wastegaten, det staget som er festa med ei klips på eksosen...eit tips er å skru den heilt ut før oppstart...da lader du max 0.1...så kan du justere opp etterpå, husk: det er ikkje mykje som skal til :)

har du et bilde som forklarer litt mer, er litt ny innen turbo.

Skrevet
ett spm bare, hvor har du plassert LMM'n din? min står mellom snurra og luftfilteret, og skal si at jeg ikke har sett det ofte

luft mengde måleren? den har jeg ikke montert men skal ha den på samme plass så den står orginalt er planen

Skrevet
ett spm bare, hvor har du plassert LMM'n din? min står mellom snurra og luftfilteret, og skal si at jeg ikke har sett det ofte

luft mengde måleren? den har jeg ikke montert men skal ha den på samme plass så den står orginalt er planen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...