carlhaakon Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i desse klistrumerkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 http://www.ac-schnitzer.no/ hør med bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 http://www.ac-schnitzer.no/hør med bavaria okei takker, tenkte og sette på slikt på bilen min siden det ikke er så mange som har dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Blir nok bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 ja håper det, skal prøve og ringe eller sende mail til dem i mårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Hva annet er ACS på bilen din da? Hvis ikke, ser det jo litt snålt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hva annet er ACS på bilen din da? Hvis ikke, ser det jo litt snålt ut.. det som er problemet at jeg ikke har noe anna, så har tenkt det blir kansje litt dumt da ja. men var ikke så mye anna på den bilen der heller gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 De stripene er ikke veldig diskrete, hehe... Men hvis du liker de, så anskaffer du disse selvsagt. Din bil! Går jo også an å kjøpe rattemblem, panseremblem osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå