Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M30B35 (34=?) blokk gis bort ved henting. Kun blokka, med veiv og stempler. Mulig oljepumpa sitter på, husker ikke :) Har ligget en stund, men sitter ikke. "Øret" til vannpumpa ser ut til å være sveiset på(sikkert knekt på et vis), en bolt til kamkjede-dekselet er også påsveist.

Tidlige typen, med annen borring enn senere 3,5L. Antar at den kommer fra tidlig 635 eller 735 (før -80?)

Skrevet

se her ja.. god gammel 3,5l.. :) ser det som er på sveist bra ut? p .anke på att det ikke har vridd seg og lekker osv? kanskje ikke så lett å se men..

men hvis jeg får alt på bildene.. er vell ikke mer osm følger med? så skal jeg ha den.. la deg til på msn så kan vi ta det videre der..

Skrevet

Sveisen ser ikke så gal ut uten at det trenger å bety noe. Det ser riktig og rett ut, og motoren var komplett og hadde vært i bruk før jeg kjøpte den. Men ettersom jeg gir den bort følger det ikke akkurat med noen garanti for noe som helst.

Alt som sitter på blokka på bildene følger med. Pallen den ligger på også...

Husk at dette er en tidlig 3,5 med annen borring enn senere 3,5. Slik at evt. stempler o.l. fra nyere ikke har samme dim.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Skrevet

Enda ikke fått somlet meg til å kaste den jeg. Noen som vil ha den nå da?

Skrevet

jeg har sagt jeg ksn hente den jeg. men får jo aldri noe svar på pm'en jeg sendte for en stund siden. men jeg vil ha den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...