GSS Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 M30B35 (34=?) blokk gis bort ved henting. Kun blokka, med veiv og stempler. Mulig oljepumpa sitter på, husker ikke Har ligget en stund, men sitter ikke. "Øret" til vannpumpa ser ut til å være sveiset på(sikkert knekt på et vis), en bolt til kamkjede-dekselet er også påsveist. Tidlige typen, med annen borring enn senere 3,5L. Antar at den kommer fra tidlig 635 eller 735 (før -80?)
GSS Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Kan ta et bilde en dag jeg er der den ligger ( i helgen ).
GSS Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Jeg sa helgen, men ting tok litt tid... Her kommer noen bilder.
Morty999 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 se her ja.. god gammel 3,5l.. ser det som er på sveist bra ut? p .anke på att det ikke har vridd seg og lekker osv? kanskje ikke så lett å se men.. men hvis jeg får alt på bildene.. er vell ikke mer osm følger med? så skal jeg ha den.. la deg til på msn så kan vi ta det videre der..
GSS Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 Sveisen ser ikke så gal ut uten at det trenger å bety noe. Det ser riktig og rett ut, og motoren var komplett og hadde vært i bruk før jeg kjøpte den. Men ettersom jeg gir den bort følger det ikke akkurat med noen garanti for noe som helst. Alt som sitter på blokka på bildene følger med. Pallen den ligger på også... Husk at dette er en tidlig 3,5 med annen borring enn senere 3,5. Slik at evt. stempler o.l. fra nyere ikke har samme dim.
Morty999 Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 jeg veit att dette er gamle typen.. derfor jeg er intr i den! du har fått pm
GSS Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 Gis fortsatt bort til den som henter den...
GSS Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Enda ikke fått somlet meg til å kaste den jeg. Noen som vil ha den nå da?
Tuttifrutti Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 hadde jeg sett dette for ett par dager siden hadde jeg hente det på vei hjem men kan si fra visst jeg skal nedover i nærmeste fremtid
Morty999 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 jeg har sagt jeg ksn hente den jeg. men får jo aldri noe svar på pm'en jeg sendte for en stund siden. men jeg vil ha den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå