Magge Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Noen som har ei go oppskrift på hvordan man skal skifte kamsensor på m62 motoren? (V8`ern som står i e38 og e 39) Tok av plastdekselet å¨toppen av motoren. Der så jeg begge kamsensorene med en gang. 1 på hver sylinderrekke. Men ledningen stuper rett ned mellom alt på hele motoren. Ser ganske mørk ut. Kan virke som det skal en del demontering til. Burde jeg leie inn en mekaniker kanskje? eller ser det bare verre ut en det egentli er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 føle deg frem, er trangt og gått, er bare en klipps som skal skyves av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hvilken modell er din motor? Ikke lenge siden jeg skiftet den på min -97 540, men den har kun en kamsensor. Forøverig var det enkelt å komme til kontakten mellom toppene, enklere enn på M50'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå