Gå til innhold

E34 ønskes kjøpt

jolly
 Share

Anbefalte innlegg

Junior ønsker å kjøpe en E34.

Et par kriterier :

Kjørbar og EU godkjent , helst registrert.

Vi har nå sett på 5 stk E34 der selger har proklamert at det er en kjempebil, mens det egentlig er et ok prosjekt. Det må være mulig å få tilsendt bilder av bilen både utvendig og innvendig. De som ikke ønsker å avdekke at det er hull i seter osv. er ikke spennende i det hele tatt.

Ønsker en "si det som det er " bil.

Han er skoleelev , og har ikke tenkt å bruke allverden på dette, snarere å komme i gang med "Bmw livet". Har satt en øvre grense på 20 000.- men kan godt koste 10 000.-

Kan for noen høres tullete ut , men slik er livet.NB! Prøver ikke å få kjøpt gull for gråstein men det er vel her en 88-89 og kanskje en 90 mod. bør ligge i pris.

Farge er ikke avgjørende , men helst ikke hvit. Utstyr er heller ikke avgjørende men det er greit med en takluke og el.vindu foran.Gjerne en airbag eller to. Skinn og el.seter er ikke noe "must".

En grei bil som kan/er EU godkjent og som kan vare i de to åra den er godkjent.

Denne er vel den vi er nærmest til å ringe på som E34 nummer 6.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Da vet dere sånn ca.hva vi er ute etter.

Send gjerne PM .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det ikke E34 88-89 mod. som er kjørbare og EU godkjent til ca. 20 000.- ?? og som er til salgs ?

Stemmer det også da at annonsørene legger ut annonser av biler som ikke er som de beskrives ?

Eller er dette rett og slett feil sted å annonsere etter bil ?

Eller er det en kombinasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste lyver vel litt og sminker sannheten når de skal selge en bil. Noen ganger kan du være heldig og ramle over en gullåre, mens andre ganger blir det som regel katta i sekken kjøp... Jeg var heldig med min føler eg, fikk den for en rimelig penge. Den var ferdig eu godkjent, og i god stand bortsett fra defekt girkasse. Men det ble fikset for en liten sum. Synes min var greit utstyrt, da den hadde flott skinn interiør uten hull og elektrisk takluke for å nevne noe.

Håper dere finner noe av interesse.

Jeg kunne ha solgt min, men da ville jeg helst ha bytta i en touring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noen som lyver på seg litt "strøkne" biler. Nå har jeg vel ringt på 12 stk tipper jeg. Ut av de så er det en som ser ut til å være aktuell. Resten er på grensen til avskiltbare. Mangler eu - litt påkost som viser seg å være like mye som bilens verdi - skal inn til eu men orker ikke å skru mer. Det er liksom visa.

Finnes en del 88 modeller fra 35000.- og faktisk oppover som er bra , men da synes jeg at selger forsøker å selge gullet for dyrt.

2008 minus 1988 er faktis 20 år. Da begynner ting å bli gammalt , og med priser som enkelte skal ha , så får man jo en "nesten" en E39 uten utstyr.

Nei vi får vel se det an litt , og ev. vurdere andre merker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e-34 520 aut. touring til salgs, eu ok mai 2008. Bilen har gått ca 260000 km. Bilen er godt brukt, dvs. litt brun i kantene, og noen små- bulker her og der. Fargen er brocaderot met(dyp rødrun). Lite utstyr, men det som er, er følgende: aut, 8alu vinter/sommer, rails, dobbel luke,krok, farget glass, radio/cd, fjernstyrt sentrallås med alarm, tåkelys.

Prisen er 16000. Veiavgift er selvsagt i orden, og det er ikke heftelser på bilen. Regnr. på bilen er CE85775. Bilen er førstegangs registrert i 1992, men det er en 93 model(med enkel vanos). Bilen bor ved Drammen.

Ta kontakt hvis dette er noe av interesse, mitt mobilnr er 90121224, eller privat 32873421.

Mvh. Per Furuly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har sett innlegget ditt før. Tror det er litt "rot" med forumet om dagen...er litt vanskelig å finne igjen ting og tang.

Jeg takker for din henvendelse , men nå har junior fått seg en 525. Han er fornøyd , og jeg er glad jeg er nesten ferdig med søket . Har vært en småvanskelig prosess , da jeg er litt mer kresen enn hva han er.

Men han ønsker seg "nye" fremstoler , så hvis noen har et sett liggende som er hele og ok og med armlener så kan vi sikker kjøpe disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rimelige fine fremstoler med varme, el korsrygg i fører, og armlene i creme skinn?

Kjørte med dem i touringen og er skamfine og sitte i.

Slike har eg i min og. Den puta til korsryggen e genial...

Da tenker eg stolene dine ser slik ut J. Hofstad.

mwmw38akwhei5fkaeojr.jpg

36wdrgdguc575w3yz9m4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...