Larsegutt Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 det interiøret er 100 ganger bedre i virkeligheten enn på bilder... Synes det er ok, men personlig hadde jeg nok gått for svart eller lys hud.. kanskje hvitt. upraktisk tja...men visst en har en sånn bil setter en seg ikke inn med kjeldress uansett.
Thomaz Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Syns det er kult med litt annet svart som alle andre har.. Men hvitt/ lys champagne.. Det hadde vært peent...
Mr_///M Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Den lille røde i bakgrunnen den er råååå HAHAHA.....
///Mysild Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 ole j... dne har ikke jeg sett... går den i grimstad!?
Lars89 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 ole j... dne har ikke jeg sett... går den i grimstad!? Går i Grimstad ja. Svar/rød effektlakk, store felger osv. Er mye ute og kjører, både av eier og av andre.
vetu03 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 ole j... dne har ikke jeg sett... går den i grimstad!? Går i Grimstad ja. Svar/rød effektlakk, store felger osv. Er mye ute og kjører, både av eier og av andre. Den som har kompressor fra ess??
vetu03 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Sinnsykt rå den m3n her, skulle jeg gjerne hatt.. Akkurat riktige mods og alt. Når det gjelder innteriøret ser det faktisk mye bedre ut i virkeligheten har en kammerat som har slikt ineriør i e46 sin også.. Men skulle jeg hatt en så dyr bil, ville jeg nok hatt svart interiør også.
Lars89 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 ole j... dne har ikke jeg sett... går den i grimstad!? Går i Grimstad ja. Svar/rød effektlakk, store felger osv. Er mye ute og kjører, både av eier og av andre. Den som har kompressor fra ess?? Ja
vetu03 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Fet den, men syntes den svarte her var mye fetere...
Spiritus Sancti Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Ser helt orginal ut jo.. Meget spesiell (overpriset) lakk og ikke særlig pene felger.. MEN, den i annonsa var RÅ!!
///Mysild Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 aha.. den ja hehe... ved grismtadhallen også jo
tobiass1 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Hehe stemmer, ved Grimstadhallen eller Dahlske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå