wabby Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 Kl var 02:00 og jeg var på vei hjem etter en kjøretur. Kjørte over Lundbrua på vei mot Universitetet. Plutselig ble jeg forbikjørt av en rød/rosa (meget falmet) E36... Tenkte da, " helvete, kan ikke hjem og må henge meg på" Dobble veier, ingen trafikk, 0200 på natta. Det var artig og lengesiden jeg har fått blåst litt ifra meg . La meg etter og fulgt deg helt frem til hamresanden. Der tok du kaka Hehe. Fartsdumper skal man bremse for, ikke holde 80km/t ++. Der er jeg litt for glad i bilen min samt at det er et turistområde. Vet ikke hvor lenge du fortsatte å kjøre slik. Men jeg stoppet der og kjørte hjem Men nå er det natta, skal tidlig opp og på jobb.
///Mysild Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 spinx som har vært på tur? selv om den er vel ikke så falmet nå lenger
wabby Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Ikke vet jeg? dobbel potte og PC skilter? Edit: Ikke spinx, kikka i prosjekttråden hans. hehe
vetu03 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Hehe, Morsomt:p Hadde en slik tur før i sommer jeg også, og endte med at han andre tullingen bare tok helt kaka til slutt. Lo meg skakk i hjel jeg ass.
kilronan Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Hehe, Morsomt:p Hadde en slik tur før i sommer jeg også, og endte med at han andre tullingen bare tok helt kaka til slutt. Satt å lo så jeg holdt på å kjøre av veien.. Skulle ønske jeg var like flink til å kjøre bil som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå