|m0rten| Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 hvordan er panseret på undersiden? er det laget til fester til demperane?(panserløfterane) panserlåser? hvor mye for M3 panser Carbon deksel med vindusspylerne ? Er fester og alt under panseret, trenger ikke panser låser!
Ivrig86 Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 jeg kjøpte nettopp panser,interiørlister, topp deksel å sideriller av han her... Anbefalles =) Delene passet som F... =) Utrolig imponert over passformen på panseret KNALLBRA!!!
|m0rten| Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 Hyggelig og høre! Har enda et panser som skal vekk! GTR panseret! Så om flere vil gjøre et kup er det bare og si gi en lyd! Morten
stegan Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 er ute etter m3 fanger med grøftelys. hvis du forsatt har det så byr jeg 2k for det. den passer vell til 4dr selv omdet står 2 dr
|m0rten| Skrevet August 8, 2008 Forfatter Skrevet August 8, 2008 er ute etter m3 fanger med grøftelys. hvis du forsatt har det så byr jeg 2k for det. den passer vell til 4dr selv omdet står 2 dr 2k, dela er helt ny! 3k og den er din! Har også csl bakluker til 2 og 4dr om noen er interisert!
stegan Skrevet August 11, 2008 Skrevet August 11, 2008 hmm det er nå 2900 for samme fanger med lykter på koed men
|m0rten| Skrevet August 11, 2008 Forfatter Skrevet August 11, 2008 hmm det er nå 2900 for samme fanger med lykter på koed men 2900 danske kr eller norske? Husk det kommer frakt og, moms på varene også da! Vett ikke hva frakt fra danmark er, men vett frakta innenlands her er 4-500! Men takk for du prøver og ødlegge slaget, prisen er enda 3000, eller 2999?
stegan Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 nei var ikke meningen det... ja blir nokk en del dyrere derfra... tenkte ikke over toll og sånn. men får vente og se litt. akuratt kjøpt noen andre nye deler til bilen så må sette på dem først tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå