jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 når jeg drar på gass så rykker det litt også skyter den i potta noen ganger. og litt ujevn tomgang. Jeg vet at lambdaen jeg har satt på er dårlig, kan det være det som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 jeg har også jukset til et par av de tynne vacuumslangene med noe skjøtestykker og greier. Kan være at det kommer litt falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 jeg har også jukset til et par av de tynne vacuumslangene med noe skjøtestykker og greier. Kan være at det kommer litt falskluft? prøv og sjekke med startgass etter lekkasje, kan godt være det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 har sjekket med startgass. fant ikke noe. Setter en knapp på lambdaen. Den er 1 år gammel og fra biltema. jeg tror den var dårlig da den sto på m40-en også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 den svarte pluggen til veivhusventilasjon er litt slarkete i hulet sitt, kan det være den som er synderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Prøv å spray startgass der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Jeg kobla nå ut veihusventilasjonen.. Ble ikke noe forskjell.. Så tviler på det er noe med denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 hmm, blir det sånn av at lambdasonden er gåen da? At den rykker og skyter i potta av og til?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 for mye bensin.. Hva med vakumslangen til BTR.. Husket den? Sjekket at den går på alle? Sjekket at det ikke kutter en coil? Sjekket plugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 tror den går på alle. har ikke sjekket pluggene, men det kan nok være det. Har husket vacuumslangen ja. hvordan sjekker jeg at det ikke kutter coil? Når den kommer opp i 4000-5000 så våkner den til liv og blir helt fin. Er mest når den er varm. passer denne til min tro? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... m245.l1318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 hvordan blir den hvis den bare går på 5 cyl f.eks? vil den gå sinnsykt dårlig da, eller bare litt rykkete? kan jeg bruke noen av tennpluggene fra m40-en? de er nesten nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hender bilen kutter på visse turtall eller ved pådrag.. Du hører godt at bilen går på 5.. Den høres ut som en impreza.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 nå går den liksom litt buldrete på tomgang og vibrerer litt. vanskelig å forklare, men det er ikke den jevne malingen som det skal være. Liksom pulserende gange, høres godt i eksosrøret bak. og turtallet er på 5-600 rpm. tror du det kan være en cyl som ikke er med? Hvordan går jeg frem for å sjekke det? Kan jeg ta av en og en coil og prøve å starte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 nå har jeg tatt av en og en coil, og med en og en coil utkoblet kom impreza-lyden ja.. så da er det ikke det som er feilen tydligvis. Men det varierer litt. Noen ganger kan det høres ut som den går på 5, men når jeg var ute nå så gikk den helt rent på tomgang. Rart..kan vel være en plugg kanskje? Skal ta ut alle pluggene i morgen og se om en av dem er svartere enn de andre kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå