BMW_Racing Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Hei, Jeg lurte på om noen vett om en plass de selger Effektanlegg til en E34 540 Sedan. Jeg har leita rundt på nette men finner ikke så mye. Eneste jeg har finni er Supersprint. Hvis noen vett noen plasser i norge eller utlande er jeg takknemelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 http://www.eisenmann-sportauspuff.ov3.d ... 0(210%20kW)%20Limousine%2FTouring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 http://www.eisenmann-sportauspuff.ov3.de/produkt_detail.htm?id=98&ovs_hersteller=BMW&ovs_baureihe=E34&ovs_modell=5er&ovs_typ=540i%20(210%20kW)%20Limousine%2FTouring Og Eisenmann får du f.eks kjøpt her. Rett og slett det feteste man kan få satt på en BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Men jeg fant ikke Eisenmann til E34 540 hos de, derfor jeg henviste til tyskland. Er jo derfra Schmiedmann må bestille og det blir sikkert ikke noe billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Men jeg fant ikke Eisenmann til E34 540 hos de, derfor jeg henviste til tyskland.Er jo derfra Schmiedmann må bestille og det blir sikkert ikke noe billigere. Å? Jeg finner det på side 12 i kategorien Tuning og optimering . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Aha. Gikk bare inn på E34 og eksos jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 takk takk, tror nok det blir det ja. Føler det ikke er så veldig stort utvalg til 540 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå