///MPower Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 veldig fin denne bilen. veldig synd markedet er dødt. min ligger også ute for salg og jeg syns den er BILLIG. greit det er slitedeler som skal byttes men det er ikke så dyrt. får sikkert 3 mail i uken der det står "har penger på konto kommer og henter den i morgen for 100k". seriøst det blir for dumt syns jeg. er jo nesten så ombygde koster mer enn originale. så tror jeg bare trekker den for salg og tar skikkelig vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kunne godt tenkt meg denne Tom Erik Meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 har veldig lyst på. driver å vurderer en m5.. hmmmm *tenke* hvordan er bensinforbruk, forsikring, delepris osv på denne? jeg betaler 10tusen i året full kasko og 5tusen i kjørelengede det er jo litt dyrere en en vanelig 5serie.. Det er jo en m///bil.. og den bruker vel ca litt over 1 liter på lang kjøring.. Har aldri målt den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 veldig fin denne bilen. veldig synd markedet er dødt. min ligger også ute for salg og jeg syns den er BILLIG. greit det er slitedeler som skal byttes men det er ikke så dyrt.får sikkert 3 mail i uken der det står "har penger på konto kommer og henter den i morgen for 100k". seriøst det blir for dumt syns jeg. er jo nesten så ombygde koster mer enn originale. så tror jeg bare trekker den for salg og tar skikkelig vare på den Kunne godt tenkt meg og funnet en garage og satt den inn i og latt den stå der til jeg var ferdig med og bygge.. Men pengene kommer godt med når man begynner og bygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 veldig fin denne bilen. veldig synd markedet er dødt. min ligger også ute for salg og jeg syns den er BILLIG. greit det er slitedeler som skal byttes men det er ikke så dyrt.får sikkert 3 mail i uken der det står "har penger på konto kommer og henter den i morgen for 100k". seriøst det blir for dumt syns jeg. er jo nesten så ombygde koster mer enn originale. så tror jeg bare trekker den for salg og tar skikkelig vare på den Kunne godt tenkt meg og funnet en garage og satt den inn i og latt den stå der til jeg var ferdig med og bygge.. Men pengene kommer godt med når man begynner og bygge Tenker og det samme, naar det ligger ombygde biler ute til 150k saa burde det vere mulig og faa 190k og oppover for en orginal M5 Tror nok jeg ogsaa skal ta vare paa min enda en stund til med tanke paa garasje saa ser jeg at Autotuning leier ut plass fraa 4400,- Men det er mulig det kun gjelder Porsche.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 vis man venter til våren så kan det nok hende jeg får 190.. For bilen er meget bra.. Kan nok få leid no steder hvor den kan få stå billigere.. Men vil jo helst ha den hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Men det var i flotte og oppvarmet lokale Jeg skjonner deg godt Men du skal ikke se bort i fra at M5 plutselig faar et skikkelig loft om noen aar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvor ligger de lokalene? oppvarmet lokaler er jo helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 får prøve og legge ut e30`en og se om det er no respons på den.. må selge en av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hvor ligger de lokalene? oppvarmet lokaler er jo helt topp. www.autotuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 sitter å titter på denne hver dag.. egentlig littmer enn jeg hadde tenkt til å bruke på bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er lov og gi bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg