Gå til innhold

slett

Tom-Erik ///M5
 Share

Anbefalte innlegg

veldig fin denne bilen. veldig synd markedet er dødt. min ligger også ute for salg og jeg syns den er BILLIG. greit det er slitedeler som skal byttes men det er ikke så dyrt.

får sikkert 3 mail i uken der det står "har penger på konto kommer og henter den i morgen for 100k". seriøst det blir for dumt syns jeg. er jo nesten så ombygde koster mer enn originale. så tror jeg bare trekker den for salg og tar skikkelig vare på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har veldig lyst på. driver å vurderer en m5.. hmmmm *tenke* hvordan er bensinforbruk, forsikring, delepris osv på denne?

jeg betaler 10tusen i året full kasko og 5tusen i kjørelengede

det er jo litt dyrere en en vanelig 5serie.. Det er jo en m///bil.. og den bruker vel ca litt over 1 liter på lang kjøring.. Har aldri målt den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin denne bilen. veldig synd markedet er dødt. min ligger også ute for salg og jeg syns den er BILLIG. greit det er slitedeler som skal byttes men det er ikke så dyrt.

får sikkert 3 mail i uken der det står "har penger på konto kommer og henter den i morgen for 100k". seriøst det blir for dumt syns jeg. er jo nesten så ombygde koster mer enn originale. så tror jeg bare trekker den for salg og tar skikkelig vare på den :D

Kunne godt tenkt meg og funnet en garage og satt den inn i og latt den stå der til jeg var ferdig med og bygge.. :D Men pengene kommer godt med når man begynner og bygge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg og funnet en garage og satt den inn i og latt den stå der til jeg var ferdig med og bygge.. :D Men pengene kommer godt med når man begynner og bygge :(

Tenker og det samme, naar det ligger ombygde biler ute til 150k saa burde det vere mulig og faa 190k og oppover for en orginal M5 :) Tror nok jeg ogsaa skal ta vare paa min enda en stund til :P

med tanke paa garasje saa ser jeg at Autotuning leier ut plass fraa 4400,- Men det er mulig det kun gjelder Porsche..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...