ChrZZ Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Selger mitt 12" 2000w (750w RMS) Pioneer TS-121SPL element. MER OFFISIELL INFO HER Burde helst ha en forsterker som dytter på med 1000RMS for å få litt leven i den. Siden den er så stor og tung, så vil det være vanskelig å sende denne, så helst så ønsker jeg at den kan bli hentet. Men ingenting er umulig Prisantydning: 1000,- pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Spiller greit denne, hadde to slike da de kom ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 Takker takker Jepp, den spiller greit denne her! Ihvertfall i kombo med FORSTERKEREN jeg selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 21, 2008 Forfatter Share Skrevet August 21, 2008 800,- pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Damdidam... Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 700 pluss frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Har ikke kasse også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 Dessverre.. Kassa var visst i litt for dårlig innfatning, så elementet klarte å spille seg UT av kassa. Dvs, den hang til slutt i bare noen fester. Elementet ble selvsagt ikke skadet fysisk. Kanskje bare psykisk Kassen var av typen man fint kan kjøpe på Torshov, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 haha... det syns på skruene Hadde handlet den og forsterkeren hvis ikke det hadde vært så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 750inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 dope79: 800,- inkl frakt, siden jeg sikkert må KJØPE en eske til å frakte den i. Har ikke så mange esker akkurat. Ihvertfall ikke i den størrelsen. Hesleskaug: Tja... Langt? Holder du til i Oslo, så snakker vi da bare litt over 1 time unna Dessuten, hvis du *handler raskt* (før noen andre har bestemt seg), så skal vi nok se hva slags pris vi kan slå sammen hvis du kjøper forsterkeren jeg selger, samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 *bump!* 600,- eks frakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 har en fra før , meget int , gir deg 500+ frakt,,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå