BMWPower Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Som tema, er det noen som har bilde av E36 med M6 felger? helst 18" og touring, men alt hjelper Vurderer å kjøpe dette til touringen min i 18". Kom gjerne med forslag til felger også
Springsteen Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 http://www.unitedbimmer.com/forums/tire ... s-e36.html Google er din venn Må si at jeg ikke synes disse kler E36 så altfor godt, men kan gjerne bli bra hvis bilen er nok senket og gjerne svart De er også veldig åpne, så de krever litt bremser for å se skikkelig bra ut
iNthe Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 har faktisk ett sett med m6 felger i 18" (med e36 impress, kan ikke bruke dem på 5-serien min desverre), husker ikke bredda men tror nok det er 8/8,5".. med nye dekk, eller uten dekk.. send en pm om du finner ut du skal handle
BMWPower Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Takk for hjelp. Ja de er ganske åpne, usikker på om det blir bra men bilen er nå svart, det hjelper litt.
Superbeetle Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Jeg syntes ikke de er så pene på e36.. Muligens hvis de har 5serie innpress og er ganske brede Men da er det jo andre ting å tenke på... Denne var kul! Men alle andre jeg har sett har ikke sett særlig bra ut..
BMWPower Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Den kledde det jævla bra ja, men det er nødt å være 19". Er litt i tvil, men har fått et bra tibud hos forhandler på disse felgene og trenger felger fort. Så hvis ikke annet dukker opp snart, må jeg bare kjøpe dem. Hadde et fint sett med 18" på gang, skulle hente dem i dag, men pga enda en useriøs bruker på dette forumet, ble det ikke noe kjøp
BMWPower Skrevet August 10, 2008 Forfatter Skrevet August 10, 2008 Da har jeg handlet meg nye 18" M6 felger. 8,5 x 18" med 225/35-18 Må si jeg ble VELDIG fornøyd!!! Var ganske usikkert på hvordan dette kom til å bli, men angrer ikke et sekund på det ble disse felgene
Superbeetle Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 oj....ja det ble mye bedre enn jeg hadde trodd Såg skikkelig bra ut Ser ut som du har fått felger med ordentlig bue på eikene og.. Har sett noe kopigreier som ser fæle ut..
Steffan C Skrevet August 10, 2008 Skrevet August 10, 2008 Ah, skikkelig tøft ble det . Men den bakpotta må skiftes .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå