ingard Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Tenkte jeg skulle lakke dette med boks, men når man summerer lakk på boks, klarlakk, grunning osv, så blir det vel gjerne det samme som å få det profflakket? Hva kan jeg forvente i pris hvis jeg pusser alt ned selv? (Lakkering av fangere og skjørt, samt grill.)
Pauls1 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 tipper det koster rundt 5-6000,- å gå gjort det på verksted. Betalte i allefall 5500,- for å få lakket front+bakfanger+speil+grillramme på min tidligere e36. var nye deler deler da er det brukte deler du skal ha lakket blir det vel litt dyrere sikkert, pga mere grunnarbeid..
ingard Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Det var veldig dyrt. Ingen som har fått det billigere?
Ryan Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 5-6000. er faktisk ikke så dyrt.. men hvertfall ikke begynt med bokslakkering. du kommer til å angre etterpå.
ingard Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Kan jo oppdatere med at jeg betalte 3500,- for framfanger, speil og skjørt. Han skulle ha 5000,- hvis jeg hadde en bakfanger og.. Det får bli neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå