Jørgen Lie Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 har sideruter bak til coupe/2 dørs e30.. er en liten tanke grønntoning på de.. er ikke film, så tror d kan være orginalt..
Jørgen Lie Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 da går de på skroten om ingen vil ha de.. gis vekk mot frakt
Jørgen Lie Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 jeg er intr.hvor bor du ? rutene befinner seg på smøla men jeg holder til i krsund..
Jørgen Lie Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 disse kan ikke åpnes? niks, de sitter nok fast ja.
Reset Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 har du mulighet til og få fraktet dem til Krsund? så kan jeg evt hente dem en dag:)
Jørgen Lie Skrevet August 7, 2008 Forfatter Skrevet August 7, 2008 har du mulighet til og få fraktet dem til Krsund? så kan jeg evt hente dem en dag:) ja, skal prøve å få de hit jeg.. mulig en kompis kan ta de med i morgen.. sagt fra i går kunne jeg tatt de med til aukra, for er akkurat kommet derfra nå..
Reset Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 Dama mi skal til krsund idag/ettermiddag! du hadde ikke kunne fått dem dit til da? skal du evt til Aukra igjenn i senere annledning?
Jørgen Lie Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Dama mi skal til krsund idag/ettermiddag!du hadde ikke kunne fått dem dit til da? skal du evt til Aukra igjenn i senere annledning? han som skulle ta de med i går rakk d ikke desverre.. å nå har vi starta på en drink her så blir vanskelig, tar 1.5 time en vei til smøla, og så hjem til sund igjen..:S men skal prøve å få de hit over helga. vet ikke om noen tur til aukra nå, men d kan plutselig dukke opp.. send tlf nr ditt på PM så har jeg d.. ringer jeg om jeg evt skal i nærheten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå