Azeton Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Ang. det grenrøret som sprekker, det er ikke bare bare og sveise det igjen. har hatt et slikt et som sprekker. Hvis du støtter opp grenrøret med noen stag, slik at det ikke bøyer seg mens det er varmt holder det ENDA lengere
|Ole| Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det er jo berre å sveise det igjen joh, har fleire kompisser som har sveisa oppigjen lignende og samme grenrør, det som er er att det står i spenn heilt til det sprikke, så når du sveise oppigjen så holde det lenger fordi det ikkje står i spenn...
Magnum 310 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Har du fått lasta inn bilder, pornofaen ?
|Ole| Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 finne faen ikkje kabeln...men skal prøve å ordne det, har fri imorra så burde ikkje vere umulig... sender deg PM om eg får det til
Azeton Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Mitt ble også sveiset igjen. Men hvorfor vente på til det går hull på den? jeg holdt å bli kveldt av lekasjen..
|Ole| Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 eg har kjørt med mitt 3.5 mnd til sammen no...ikkje vert nokke problem enda iallefall
Magnum 310 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Syns ej huska å ha lest en plass at facelift m20 motorane egna sej best til turbo ? Stemme ditte ? At dei har lavere komp eller nokke sant ?
Magnum 310 Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Nokken som veit om det er riktig ?
Towwy Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Stemmer det! m20 facelift/med katalysator har 8.8, gamlere har vell 9. ett eller annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå